U Click Me...I Click U Back

Wednesday, June 18, 2014

Makan di Kenny Rogers Lebih Sedap Bila Ada Orang Yang Belanja

As salam..

hahaha..

tajuk tu kena bagitahu ada orang belanja kalau nak nanti sentap Fuza Musa
*ampun

lepas setel anak2 tengok wayang dan ummi dia merayapan
so we decided nak bawak anak2 gi makan dulu
mari kita isi perut budak2 dulu sebelum balik..
sat g kang pakat2 berzikir dalam kereta kata lapo..lapo..lapo

so fuza decide nak belanja kami makan di Kenny Rogers..
so mohla kita ke Kenny Rogers
as memang dah lama rasanya tak makan Kenny Rogers..

kat sini aku tak banyak sangat ambik gambar sebab dak Aish agak cranky masa nih..huhuhu
so korang hadap jela gambar2 yang mana ada je ye..

Kan aku dah habaq...dak Aish cranky sebab nak tidur..
terus tertunduk senyap je aku tengok
aku biarkan dulu dalam 10minit
baru aku letak dia elok2...
nasib dia dah makan dengan aku kat Uncle's Kopitiam

 all ordered by mehantu aku Fuza Musa

  membizi manjang Fuza melayan karenah anak2 ngan adik2...
*senang sikit aku relax2..hehehehe

 semua tu kelaparan..
tapi aku dah kenyang so memang takdela makan sebab dah makan masa derang tengok wayang tuh





















kemahen sedap lagi aku hirup...
bila tengok balik tap..tap ayaq liur menitik...
huwaaaaa!!!!!!!

7 comments:

lieyalatif said... Reply Comment

ish rin ni saje bikin terliur laaaa...kebetulan dah lame tak pekena KR...selalu pi alamanda tu mmg nak pi makan KR tapi kang nampak nandos sah2 masuk nandos hahahaahaha...suke bepaling tadah di saat2 akhir tauuuu hahaahahahaah

tu lee, kalo ngantuk mmg siap laa ngamuk2 kan rin...jenuh kite nak pujuk kan...

Shark Kay said... Reply Comment

adeh..
ruginya dak aish tido,
org lain tgh makan sedap tue.
hehe.

Fuza Musa said... Reply Comment

Aikk ada jugak gambo ayam sekoq tu
Haha
Sekali sekala lepaks

Nad MamaZN said... Reply Comment

sedapnya...! terliur sudaa :)
aish mana? dah tido dlm stroller ek? hehe
senang btul budak tu tido ;)

CikNaa said... Reply Comment

fuh nampak memang melting! tapi tak pernah makan..hihi

CikNaa said... Reply Comment

fuh nampak memang melting! tapi tak pernah makan..hihi

ZazaMyMoon said... Reply Comment

mmg sedap yer rine kalau org belanja.. hahahha.. sian dak aisy sampai tertanggup muka kat meja..
kemain sedap tgk mknan dlm pinggan tu.. jatuh airliur I tau kikiki