U Click Me...I Click U Back

Friday, June 13, 2014

#AishIskandar

As salam..

nak cerita pasal dak Aish..
rasa macam dah lama tak cerita..
yeke??*ingat balik

hari ni aku ada urusan kat luar..
pergi Bangi..
tinggal dia kat pengasuh..
kemahen lagi Yumi wasap aku tunjuk gambar pergi sarapan kat mamak makan roti canai..
hamboi!!!kemahen sangat nih...hehehe
yumi cakap lama tak jumpa..
so dia nampak malu2 nak sembang ngan yumi
yelar cuti nak habis dah 2minggu
baru dapat jumpa auntie yumi dia..
so baru warming up la tuh

belum apa2 lagi dah rindu anak ummi..

tengokla tuh kemahen lagi pandai makan roti canai..
memang pandai cicah2 kari atau dal tau dak Aish nih.
semua tu sebab dok menengok kami makan siap cicah2 bagai..
dia pun nak cicah jugak...
aish the copycat!!!
hahaha..

11 comments:

Rizziela said... Reply Comment

seleranya makan roti canai tu

Nad MamaZN said... Reply Comment

rajin pengasuh bawak pi mkn roti canai :)

DYatie said... Reply Comment

Amboi. Sedap canai tu aish. Tadi auntie makan roti canai tampal gak. Hihihi.

Falsya said... Reply Comment

kemain gaya makan roti canai tuh..comel sgttt...;)

ameris said... Reply Comment

hamboi kemain mkn roti canai dak aish nie...

TeacherAzimah said... Reply Comment

Selera ya aish makan. Suka tgk gelagat dia. Anak sy yg nom.2 susah nak mkn huhu

syawalsimpsons said... Reply Comment

adoii semanagt sungguh dier makan yee...

Aeen said... Reply Comment

sedapnya aish makan roti canai....siap cicah kuah lagi tu...nyummm..

Ibu Dilah said... Reply Comment

comel jer tgk budak2 kecik cam aish ni makan roti canai siap nak cicah2 bagai.. mcm dah besar la tu.. hehehe

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Kemain selera aish mkn. Suka tgk dia makan.

ZazaMyMoon said... Reply Comment

budak2 mcm tu kann Rine.. klu dah lama tak jmpa mula lah buat2 mcm tak kenal.. bila dah lama2 mcm tak nak balik pun ye jugak.. hehe