U Click Me...I Click U Back

Wednesday, May 7, 2014

Wordless Wednesday ~ Video Aish Sembang | Approaching 19 Months Old!!


rasa macam nak tampo2 mulut comel dia tuh tau
pandai cakap taknak slow2 tuh..
siap main cak2 dengan aku
sapa ajo pun tak tahu ko
(nampak sangat jarang main cak2 dengan anak)
hahaha
ajak basuh yak takmo
ajak mandi takmo
takmo belake!!!

kutir nak tak dik??

6 comments:

lieyalatif said... Reply Comment

ahaahahah comel2.... bijak betul.... geram kan tgk keletah budak2 nie...lagi baya mcm aish nieh...ngan pelat2 die... budak baru nak belaja ckp....tu yg sonok tu melayan...

Ema Johari said... Reply Comment

Alahai Aish. cute sangat..umur macam ni seronok saja nak usik kan.

ZazaMyMoon said... Reply Comment

Aisy meh sini nak cubit mulut tu.. hehhee

Lydia Miza said... Reply Comment

Comeynye aish

Fai CeritaCinta said... Reply Comment

comelll... mmg geram melayan budak yg baru pndai ckp ni.. agknya si adam nnti mcm manalah gayanya. hihi...

LydSunshine said... Reply Comment

wow, suara rine husky. macam rani mukerjee.

yg si aish tu, comel sgt kenapa... boleh dia main cak pastu tanak basuh berak.