U Click Me...I Click U Back

Sunday, May 25, 2014

Alahai...CADBURY Pun Dah TAK HALAL!!

As salam..
Rasa terpanggil nak citer jugak kat sini..
Yang coklat cadbury dah disahkan ada DNA khinzir..
Huhuhu..

Kalau ikutkan aku memang jarang beli yang hazelnut dan roasted almund tuh..
Aku selalu beli yg kosong..
Ngan black forest..
Tapi dah katanya yang 2 tu ada plak DNA khinzir..

Pastu jenama yg sama plak..
Kalau ikutkan memang cadbury ni coklat paling sedapla kt donia nih..
Tu sebab jenama lain payah nak challenge tahap kesedapan dia..

Rasa coklat dia tu memang terbaik..
Tapi malangnya macam ni plak jadinya..
Dah berapa ramai rakyat yang kena tipu!!
Teruk betul!!

So lepas ni no more CADBURY in the house!
Kecewa sangat tau!

Untuk info lebih lanjut klik SINI

6 comments:

Mysara Ab Rahman said... Reply Comment

Dh la dlu slalu makan yg hazelnut

aThidEaN said... Reply Comment

setiap bulan confirm kna makan sekali cadbury...
hmmmm
sobssss

aThidEaN said... Reply Comment

setiap bulan confirm kna makan sekali cadbury...
hmmmm
sobssss

ienalina ismail said... Reply Comment

Baru je niat nak beli. Terus cancel!

msredcheesecake said... Reply Comment

byk sgt makanan yg shubhat skang ni...menakutkan...

Falsya said... Reply Comment

Huwaaaaa..coklat cadbury yg sedia ade dlm fridge falsya, esok nak bg kat member2 cina..