U Click Me...I Click U Back

Monday, April 7, 2014

TAHNIAH ~ Asyraf Muslim dan Wan Sakinah Dapat Anak Perempuan

As salam...
Tahniah untuk pasangan ini kerana baru dikurniakan seorang anak perempuan yang comel pada 5 April lalu..





Yang tertariknya gambar2 yang dikongsi turut disertai oleh Dayana iaitu isteri pertama Asyraf Muslim..

Semoga kebahagian mereka bertiga berkekalan hendaknya..

Tahniah untuk mereka bertiga!!

Sumber : Beautifulnara.com

8 comments:

SyimaSyaz said... Reply Comment

dayana ni baik nyaaaa..... suci sangat tengok dia.insyaallah lepas ni turn dayana pulak...

Falsya said... Reply Comment

Subhanallah comelnyeeee baby..

Lydia Miza said... Reply Comment

Tahniah utk mereka

diana said... Reply Comment

comel nya..kehadiran bayi kecil yang pasti akan membahagiakan keluuarga ini..

Rizziela said... Reply Comment

Alhamdullilah..mungkin ini kebahagian mereka bertiga

faizah muhammad said... Reply Comment

seronok tgk baby. comel :)

Umi Qi said... Reply Comment

Alhamdulilah...comey yer baby...moga mereka bertiga berkekalan...amin...doakan dayana plak hamil pas ni aminnn

LydSunshine said... Reply Comment

walaupunnn.... dayana sendiri dah rela, tapi saya yg mcm sebak je. huhu... tak baik betul la saya nak lebih2 plak kan. anak dia comel sangat. semoga mereka semua bahagia.