U Click Me...I Click U Back

Wednesday, April 2, 2014

MEREKA Jantung Hati Saya!!

As salam..

nak celoteh pepanjang tak sempat dah sekarang ni
maklumla kerja tengah banyak
uhukk...

saje nak cerita pasal aku dan anak2 aku..
aku kan ada 1 peel suka berleter dalam kereta tau..
actually takdela beleter sesangatttttt!!!
cuma aku suka bagi nasihat ke pesanan ke masa bawak kereta
sekiranya anak2 aku yang kakak ngan kak ngah ada sekali dalam kereta

kalau takde nanti orang cakap aku GILA cakap sorang2 plak..
bahahaha

ada satu hari ni aku bising2la...
aku cakap kat rumah tu semua kerja aku nak kena buat..
even jaga adik pun aku jugak..

sampai satu tahap aku stressed kot..
aku cakap

"Ummi bukan robot macam dalam TERMINATOR tu..pagi petang siang malam dok berperang tak habis2"

boleh plak anak2 aku bantai gelak ko

siap kakak cakap "ummi buat lawakla"

serius aku tak lawak tau..

korang rasa aku buat lawak ke??

tapi kot mana pun mereka la tempat aku lepaskan kepenatan aku
mereka jugala tempat aku meluahkan perasaan
mereka jugala tempat aku curahkan segala kasih sayang aku...

mereka juga la jantung hati aku selamanya..
inshaAllah


15 comments:

msredcheesecake said... Reply Comment

penat camne pun, kena jaga jantunghati kita betul2 kan...

Aeen said... Reply Comment

hehehe...kite marah mcm mane sekali pun..or penat dgn karenah anak2...mereka ttap jantung hati kite..tmpt kite luahkan kasih sayang kan2..:)

TeacherAzimah said... Reply Comment

kalau sy, bila penat menguasai diri pastu ada sket rasa bengang kat suami, mmg anak2 selalu jd mangsa huhuhu...sedih tau. lps tu menyesal tak sudah. tahap kesabaran sy melayan kerenah anak mmg teruk. sedar benda ni tak elok tu yg sket2 cuba ubah kpd yg lbh positif. masa marah sy cuba jauhkan diri dr anak2...bawak diri gitu hehehe. anak2 tetap mcm tu lar jgk perangainya kan..dah namanya budak.

ZazaMyMoon said... Reply Comment

haha kalau i jd anak u pn i gelak.. tp gelak dlm takut.. sebab kalau gelak over2 nnt kena belasah plak dgn ummi.. :-P

DYatie said... Reply Comment

Hahaha. Kalau kite kena jawab gitu kite pun bantai gelak kak. Hihi.

Gieyana said... Reply Comment

Ekeke..mmg stress kn bila blik umah nk kena smbung kerja...tp ai rs lawak gk perkataan terminator tu..:)

eima said... Reply Comment

betui anak2 la segalanye kan .. aku tak sanggup kot nk pi mana² tanpa diorg ...

kadang tu kena bgtau jg yg mama ni dah penat buat mcm2 ...supaya diorg tau ape yg mama ni cuba buat utk kebaikan diorg kan

Falsya said... Reply Comment

Kihkihkih..mmg kelakar la ayat kak rin tuh..hehehe..peace!!!..;))))

NM03 said... Reply Comment

kakak yang boleh diharap dah kan

SyimaSyaz said... Reply Comment

akak... saya sukaaa sangat tgk akak dngan anak-anak.mcm kawan-kawan. close tapi at the same time respect akak sebagai ibu. macam mak n abah mertua saya lah.. sampai sekarang anak-anak dara nak keluar pun ikut mak n abah... gi book fair pun ajak mak abah. saya suka... saya berazam nak macam tu dengan anak-anak. insyaallah.....

Nad MamaZN said... Reply Comment

saya pun kengkadang pokpekpokpek gak kat zakwannayli
padahal dorg kecik lg kan? ksian dorg
menda camtu terjadi sbb kita penat sgt kot kan kak..
hmmm sebak plak saya

ps: saya dapat adiah? bestnya bestnya! nnt saya kasi alamat ek! weeee suka!

Tina Othman said... Reply Comment

alala tacing pulak, yelah klu kita semua nak buat penat tu

untung rin anak dah besar2 boleh menolong

Rai Ourkizuna said... Reply Comment

waaa..tetiba teringat nak kena tinggal anak dekat seminggu nanti.. T_T

Allene said... Reply Comment

baru lin th kenapa mak suka membebel... sbb bila membebel kita dapat hilangkan stress.. bila sendiri da jadi mak2 ni.. br la fhm perasaan tu... ada je yg nak dikatakan... =)

LydSunshine said... Reply Comment

umi dia tak jadi nak sambung bebel bila dah kena ketawa camtu dgn anak.