U Click Me...I Click U Back

Tuesday, March 11, 2014

Tahniah Colleagues!!

As salam...

sudah hari ke-4 misi mencari MH370..
down sangat lately..
tak tahula apa nasib penumpang2 semua..
hopefully authorities will find out what exactly happen to them soon..
semoga Allah permudahkan pencarian...inshaAllah

#prayforMH370

***************************************

dalam tempoh minggu ni ngan minggu lepas ada beberapa colleagues yang selamat melahirkan anak 
dan alhamdulillah kebetulan semuanya baby boys..
syukur sangat..
tumpang happy untuk uols...


hmmm...
sedapnya bau baby kan??

 ini baby boy ain..
anak sulong dia nih..
homei angat2...

anak kedua my frend aliza..
yang first girl..
alhamdulillah lengkap sepasang...

TAHNIAH BEB!!!

selamat berpantang friends!!!


11 comments:

TeacherAzimah said... Reply Comment

alahai comelnya! gebu2 semua! serius tak sabar nak ada baby ni hikhikhik

Umi Qi said... Reply Comment

Best yer tgk baby boy nih...gebuuuuuuu...nak bg adik Qi la hahahha...tp xmo cepat2...biar relaks dulu...ada rezeki disambut dengan alhamdulilah...aminnn

Falsya said... Reply Comment

falsya pun masih sedih kak rin ngan MH370..memikirkan nasib penumpang dlm tuh..;(

comelnye babbbbyyyyy!!!!..tetibe rindu tembun falsya tuh...

CikNaa said... Reply Comment

tetibe rasa mcm nak baby lagi..padahal rania baru je 7bulan..ekeke :P

syawalsimpsons said... Reply Comment

adoi cumillnya baby

LydSunshine said... Reply Comment

tahniah ain dan aliza... terlajak comelll budak2 ni.

Nad MamaZN said... Reply Comment

sedapnya bau baby...rindu!

ZazaMyMoon said... Reply Comment

teringin nak orang wish kat I "selamat berpantang" muahahahhaa
rindunya nak ada baby.. sobsss

lieyalatif said... Reply Comment

aduh rin!!! bestnyeee tgk newborn baby....dan2 rase teringin nak mengandung ni hahahahaah.... sonoknye timang baby....baby yg ade kat umah skrang dah besar ...hahaah dayyan la tu kan hahaahahah....

in sya Allah rin, moga2 mh370 kembali ke pangkuan kite dlm keadaan selamat dan semua warga kapal sihat2...amin...

Fai CeritaCinta said... Reply Comment

dua2 comel.. bau baby memang sedappp... rinduuu pula nak bau baby lagi. hiks :-)

ZAIDAHTUL AKMAL said... Reply Comment

Lamenyer x singgah blog ne.. Rindu nak bace..Hai... zai nak jemput masuk giveaway kalau ade mase & x keberatan..
Giveaway Double Stemcell by Call me Zai!