U Click Me...I Click U Back

Monday, March 3, 2014

Hari Isnin ~ Adegan Yang Dapat Kita Lihat

As salam..

selalu setiap pagi kak cik Yaya adalah orang yang paling bersemangat  ke sekolah..
tapi hari ni inilah yang terjadi...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

penat ke??
hehehehe

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

dia boleh bantai tidur dalam kereta sampai nak dekat habis assembly..
aku tak pasang enjin..
siap bukak semua tingkap..
and berdiri je kat tepi kereta dia..

dia bangun aku bawak dia masuk assembly dengan muka tak bersalah jek..
bahahaha..
nasib takde air liur basi yang meleleh...

kahkahkah..
aptb kak cik oiiii!!!

9 comments:

Rizziela said... Reply Comment

ingat masih cuti lg kot..sedap tidur

syawalsimpsons said... Reply Comment

nampak sangat penat tu..tidoq lambat ke...

ameris said... Reply Comment

cian kak cik. penat sgt kot...

SyimaSyaz said... Reply Comment

hahaha kak yaya...
malam tadi yaya tido lambat ke?ngantuk sangat rupanya tu...hehe

NM03 said... Reply Comment

penat sgt ngopenye tu....

Nad MamaZN said... Reply Comment

Penat sgt tu :)

ZazaMyMoon said... Reply Comment

hahaha kemain nganga lagi tu.. betul punya penat yer Yaya ;P

LydSunshine said... Reply Comment

ooo, anak cikgu tak gi perhimpunan. kekeke.. kemain lena kak cik yaya tido. penat buat apa semalam.

Aty_Fared said... Reply Comment

kemaheh besh..mentang2 mak nya cikgu yer...heheh