U Click Me...I Click U Back

Wednesday, February 19, 2014

Takut Jumpa Dentist??



As salam..
Sapa yang takut jumpa dentist tuh??
Hahaha..aku la tuh sapa lagi..
Dah sakit gigi tahap meroyan baru hegeh2 nak jumpa dentist..

Pagi ni mintak pelepasan nak jumpa dentist..
Rasanya ada gigi yang berlubang..
Sakit tak payah cakapla..
Tahap memang tak boleh buat apa dah malam tadi..
Dak Aish pun kakaknya yang jaga sampai tertidur..

Aku pegi Klinik Azlina kul 8 malam tadi..
Derang tak terima patient dah..
Boley??
Selalu tau camtuh..
Gigi plak ko nak sakit malam2..
Huhu..
Salahkan gigi plak..haha

Balik rumah singgah farmasi beli ponstant terus..
Makan 2 biji terus tidur..
So misi hari ni mesti kasi setel pasal apa gigi aku sakit tahap meroyan ni..
Doakan aku tak sakit gigi dah lepas nih..

11 comments:

mOoN said... Reply Comment

hahaha..sama la kita kak..

Nad MamaZN said... Reply Comment

Saya takut gak klu p jumpa dentist hihihi...

Falsya said... Reply Comment
This comment has been removed by the author.
Falsya said... Reply Comment

Akakkkkkk..kite sama..falsya pun takut nak jmp dentist..tetibe tingat time nak cabut gigi bongsu..menangis, meraung falsya time nam cabut tuh..bengkak2 mata..adehhhhhh..

syawalsimpsons said... Reply Comment

cepat sembuh dari sakit ye..sakit tu kalo sakit GG..susah nak mkn..

syawalsimpsons said... Reply Comment

cepat sembuh yee..sakit GG susah nak makan kan

MizzTina said... Reply Comment

sy pun tkt..hahaha.. sep ckit..

Gieyana said... Reply Comment

Budak2 mmg takut...sy ngeri jer..:)

ZazaMyMoon said... Reply Comment

aduhhh sakit gigi mmg tak boleh tahan.. tabah lagi sakit nak beranak dari menahan sakit gigi hoiiii..
All the best Rine. semoga cepat sembuh yer..

Umi Qi said... Reply Comment

Sayaaaaaaaa mmg takut jumpe doktor gigi huwaaaaaaaaaaaaaaa....dari start sekolah rendah tau cikgu ngeeeeeeeee

LydSunshine said... Reply Comment

saya tak takut tapi cam malas je nak gi. Sbb macam menyerah diri. Heheh. Biasanya kita hanya semangat nak jumpa dentist bila sakit gigi je. kalo gigi dah tak sakit, tak nak plak gi jumpa kan. Padahal time tak sakit tu la elok buat rawatan.