U Click Me...I Click U Back

Tuesday, February 4, 2014

Apek dan Leuniey Dapat Anak Perempuan

Tahniah untuk Apek dan Leuniey di atas kelahiran bayi perempuan mereka..
Selamat berpantang untuk Leuniey!!

14 comments:

eima said... Reply Comment

hidung cam mak pak die mancung

NinaAz said... Reply Comment

comey baby K :)

TeacherAzimah said... Reply Comment

baby girl...patutlar muka maknya berseri2 sgt masa pregnant hehe

TelingaBulat said... Reply Comment

comel mcm ibu ngn ayah dia ;)

Zara Nurhaidah said... Reply Comment

comel sgt ! tumpang gmb ira buat apek dan isteri.. bila agak nya turm zara ngan suami ni.. ^^

ctmah said... Reply Comment

mesti pinky2 baby girl ni nanti.hehe

mOoN said... Reply Comment

macam muka mak dia..welcome to parenthood both apek n leuniey.. :)

Nad MamaZN said... Reply Comment

Apa agaknya nama anak dia kan... Nma mak dia pun dh unik =)

Ummiarissa Mahdi said... Reply Comment

putihnya....merah bibirnya...cantik macam mak dia ni..

Nad MamaZN said... Reply Comment

Apa agaknya nama anak dorg kn... Nma mak nya pun unik dah =)

Fifi Nadhrah said... Reply Comment

comeynye baby!~

ZazaMyMoon said... Reply Comment

dah besar sok mst cantik mcm mummy dia.. sepet mcm daddy dia.. ;)

NM03 said... Reply Comment

kompem cun mcm mak dia

LYAfrina said... Reply Comment

comey sgt