U Click Me...I Click U Back

Thursday, January 2, 2014

Selamat Kembali Bertugas Sebagai Guru


As salam..


semoga segalanya dipermudahkan untuk aku untuk tahun2 2014 nih
kalau korang tanya pernah tak aku alami macam peristiwa di atas??

opkos okeh..
setiap tahun..
jangan cakap murid tahun 1 takde yang macam nih..
belambak..
muka selambar je macam takde perasaan bersalah..
hahahaha

tahun ni aku mengajar sains tahun 2..
ada 4 kelas instead of 6 kelas tahun lepas
tahun lepas mengajar sains tahun 1..
elok sangat dahhh..
jumpa balik anak2 murid aku yang lama..
aku tak tahu nak nangis ke nak mengamuk ke nak bengang ke??
bahahahaha

cuma PJ dan PK sahaja aku mengajar murid tahun 1..
6 kelas okeh..
fitammmm!!!!!!

ok murid2..meh kita lompat2 bintang ye untuk PJ hari nih..
ehhhhhhhh!!!!!

7 comments:

Gieyana said... Reply Comment

Wahhh cikgu..best! Sy nk jd anak murid cikgu leh?

CikNaa said... Reply Comment

akak mengajar sek taman melawati ke? makcik ciknaa ada keje situ..

LydSunshine said... Reply Comment

Ajar budak2 kecik seronok jugak kan? aya penah ajar budak2 tahun 2 dan tahun 3 dulu2. Seronok. Sebab derang mmg kanak2. Sangat kebudakan. Boleh la kita nak marah2 lagi. Kalo dah besar tu nak marah pun payah. Melawan. Selamat mengajar ye Rin.

Sweet Little Pumpkin said... Reply Comment

selamat kembali ke sekolah cikgu! anak murid cikgu ada yg tersangkut kat kerusi tak harini? ekekeke...

Nad MamaZN said... Reply Comment

Selamat kembali ke sekolah!:)

Umi Qi said... Reply Comment

Cikgu....selamat pagi cikgu!....

TelingaBulat said... Reply Comment

mcm cool aje cikgu ni..can i be ur student hehehe