U Click Me...I Click U Back

Wednesday, January 15, 2014

Pisang Tanduk

As salam..

hari ni tak dan nak berupdate cerita panjang..
banyak kerja menyusul..
buku rekod mengajar pun tak berisi lagi nihh..
haihhh...

last week hubs aku beli pisang tanduk 6 bijik..
korang tahula pisang tanduk ni mahalkan??
ke ada tempat2 yang murah?
hubs aku beli masa ada kerja kat Felda Palong..
 

inila rupanya pisang tanduk tuh ek
kot2 ada sesapa tak penah tengok ek...









v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


 aku snap dekat bobonar...
so nampak kecik plakkan??


selamat dah masuk perut..
alhamdulillah..

kebetulan hubs aku beli ni dah masak sangat..
so memang favourite aku la pisang lembik2 nih..
hahaha..

korang suka tak pisang tanduk??

15 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

Saya makan jk pisng apa pun hehe

Rai Ourkizuna said... Reply Comment

saya suka pisang tanduk buat kerepek atau goreng yg mentah.. kalau yg dah masak ni ada sikit rasa masam kat hujung2.. tak berapa manis..

Aeen said... Reply Comment

sedapnye..pisang tanduk mmg sedap bila goreng...suka sebab isi dy cam lembik2...hehe

TelingaBulat said... Reply Comment

pisang tanduk la sedap buat goreng..besa2..xberapa manis tp sedap

ZazaMyMoon said... Reply Comment

sukaaaa.. dalam banyak2 pisang goreng i suka kalau pisang tanduk goreng.. dapsss ;)

Zara Nurhaidah said... Reply Comment

zara xbrapa tau nama pisang2 ni..familiar pisang emas laa.. hahah. tp xmmilih bab mknn ni..asal halal ngan sedap, bantai trus. hikhik.

Falsya said... Reply Comment

Asal namanye pisang mmg falsya mkn jer..hehehe

eima said... Reply Comment

tak suka sbb rasa die masam²..hmm

suka pisang abu klu ngan awak klu yg goreng
dan aku tak kenal pun bentuk pisang2..wlupun nama je aku kenai .. huahua

Mommy_Cha said... Reply Comment

pisang tandok ni pisang beso tu kan????
haiyoooooo dari jauh dah nampak pisang ni.
eh ke tu pisang lain?
kak pisang tanduk ni angin kak.
:(

Nurul Aziz said... Reply Comment

suka........! suka pisang tanduk dengan pisang nangka. sedapnya makan panas2.. selalu beli yang dah goreng je.. hehee..


tak pernah beli yang belum masak, tapi kalau balik kampung, amek je kat tepi rumah nenek.. foc.

Ayu Firzara said... Reply Comment

sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat2!!!
Goreng celup tepung makan petang2....yummmm

babYpose said... Reply Comment

Salam kenal, besar saiznya, di goreng nampak sedap dlm pic tu :)

eray ayang said... Reply Comment

ya rabb, fav sangat. lagi-lagi yang lembik. tapi jadi kerepek pun double suka!

http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/01/susu-badan-sikit-6-tanda-palsu.html

fuza said... Reply Comment

jom ke Shah Alam..hahaha

BLuRpL3 said... Reply Comment

suka..suka..semua jenis pisang saya suka :)