U Click Me...I Click U Back

Tuesday, December 24, 2013

Our Lunch Today..

As salam..

sebelum aku hapload gambo..
aku mintak mahap bebanyak sebab kongsi gambo makanan ek..
kot2 korang tengah lapo plak..
jangan mara aku suda...
hehehhe

hari ni lunch without hubs..
hubs aku manjang cuti sekolah ni korje je kejenya
memang workaholic sungguh tahuk..
katanya nak cari duit nak beli beg sekolah baru untuk anak..
terharu aku dengar..

wahai anak2ku..
sentiasa ingat jasa abahmu!!!
*eh..tetiba!!!

abaikan kemengarutan sesaat..

meh tengok lauk lunch kami hari ni..

 masak lemak udang, goreng ikan kembung kecik, sambal belacan ngan timun giteww...
jemput makan ye!!!!

jangan mara aaaaa...
nanti kena jual!!!
hahaha

#abaikan sindrom tak-tahu-nak-update-apa



 

6 comments:

NinaAz said... Reply Comment

sambal belacan cecah timun.. pown soodap!

eima said... Reply Comment

ikan kembung ngan sambal belacan tu berjaya mencair kan air liur aku .... huaaaaaaaaaaaaaaaaa

Amalina Hussain said... Reply Comment

peehhhh...bergegar anak tekak saya..hehe

cikji said... Reply Comment

sambal belacan tu lah yang yummy blh buat nasik bertambah tambah

Allene said... Reply Comment

sedapnya kak...

PUANSTOBERI said... Reply Comment

bes je lemak udang tu... dap ah.. nak masak la wiken nih.. :D