U Click Me...I Click U Back

Tuesday, December 17, 2013

Mesir Dilanda Salji Pada 13 Disember 2013


As salam..
“Tidak akan datang hari kiamat sehingga negeri Arab kembali menjadi padang rumput dan sungai-sungai” – Sahih Muslim.

wallahualam..







sekadar perkongsian dan peringatan..
kiamat itu PASTI..
cuma kita tak tahu bila ia muncul..

mood : muhasabah diri

12 comments:

S.n.Fariza said... Reply Comment

:) BEStnya

Umi Qi said... Reply Comment

Benar!
Masa tahun 2010, Umi QI sekeluarga mengerjakan umrah...terperanjat depan mata Umi QI dibumi madinah yg hanya ada padang pasir naik tumbuhan rumput menghijau di sekitar padang pasir....Allahuakbar!

Fifi Nadhrah said... Reply Comment

subhanAllah.. sabtu ni abah ummi atuk dan pakcik nak pergi.. moge mereke baik2 nanti..

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Betul kiamat itu pasti akan muncul. tanda tanda kecil pun dah ada cuma bila akan berlaku je kita tak tau.

Dkna Abza said... Reply Comment

subhanallah!

::NureeN:: said... Reply Comment

tu la.. adik nureen kat alex.. dia ckp c2 x trun salji cuma kat cairo trun salji.. kat tmpt dia mmg sejuk ja la.. suhu cecah 12'C

Rasp said... Reply Comment

subhanallah....

Cik Puan Rara said... Reply Comment

akk.sy takut~ marilah kita banyakkan amal~

lieyalatif said... Reply Comment

subhanallah.....moga2 kite tidak leka dgn dunia dan sentiasa ingat kehidupan selepas akhirat....aminnnn....

sumpah lieya teruja tgk pic salji di bumi arab.....

Shark Kay said... Reply Comment

sama-sama muhasabah,..
setiap kejadian ada maksudnyer:)

LYAfrina said... Reply Comment

subhanallah..
apa2 pon bersedialah kita semua..

mrs kayrul said... Reply Comment

klu kat malaysia turun salji jugak x tau la macam mana