U Click Me...I Click U Back

Wednesday, November 27, 2013

Wordless Wednesday ~ Stroller Paling Canggih Abad Ini




kejadian berlaku siang tadi..
misi mencari barang2 dia kat MANJAKU..
ini semua kerja kak cik Yaya dia..
senyap je plak dak Aish..
APTB!!!

11 comments:

Kesuma Angsana said... Reply Comment

hehehe sengih2 lagi dier tu !

Lyeen De Syifa said... Reply Comment

hahahha...cun! Boleh beli 1 bawa balik rumah..;p

puan.mila said... Reply Comment

Bdk2 mmg sonok kena sorong gini..ank mila pun kemain gelak klau main tarik tolak gini..

LydSunshine said... Reply Comment

hahaha... sabar je la. suka la tu aish dpt duduk dlm tu org tarik dia. sbb tu bleh duk diam.

ameris said... Reply Comment

kak cik yaya ni byk tul idea dia.
ingt dudu main tarik upih mcm ni laa

Fifi Nadhrah said... Reply Comment

salam kenal dari fifi..

canggihnye.. aish pon nampak seronok..

Si DauN CeRi said... Reply Comment

hehe mesti cute die giggle..



kak, APTB tu apa pon x boleh ke? sy teka je ni tp rsnya btol kan? :D

SyimaSyaz said... Reply Comment

suka pulak dia kannn... tu lah kakak yaya memang pandai melawak...hehehe

i miss yaya...sob

PinKy MoMMa said... Reply Comment

hahahaha budak2 mmg suka kak kalau camni..ada yg melayan lagi lah bertambah suka..

mrs kayrul said... Reply Comment

budak2 panjang akal betul sekarang nie..mujur la dak aisy tue suka...

Umi Qi said... Reply Comment

hahahhahah sangat2 sengih dak aish ye...suke la tuh