U Click Me...I Click U Back

Friday, November 15, 2013

Kisah Aish Iskandar dan Kucing

As salam..

alhamdulillah..
hati semakin tenang..
terima kasih atas ucapan tahniah untuk kakak alya..
yup..aku tahu exam UPSR hanya sebagai permulaan sahaja..
aku memang ada target aku untuk anak2 aku..
sebab tu mungkin aku agak frust pasal result dia camtuh..
hmm..
takpela rezeki dia kan??
alhamdulillah..pepun aku syukur..
semoga kakak lebih berusaha untuk peperiksaan tingkatan 3 nanti..
*akutahukakaksukabacaummi*

**************************************************************

mohla kita tinggalkan citer frust2 nih..
meh nak citer pasal dak Aish ngan kucing..
dia nih memang pantang tengok cat..
memang teruja yang hamat!!

 konon2 nak suruh kucing tu makan tangan dia la..hahaha

 berani tu ko nak pegang kucing tuh..
nak tarik ekor la..tarik telinga la..alahai..

 
 ko tengok dia tarik kaki kucing tuh..
hahaha..
dia geram sebenarnya..

 kemahen rilex jek dok sebelah kucing ek dik!!??

 macam kawan baik jek..

 masa ni aku dah seriau..
sebab aku takut kucing tu ngap gigit tangan dia..
hubs aku suruh biar jek..
hadoila..risau aku!!!

lepas setel tu aku terus basuh tangan dia..
yelar..bulu kucing kan??
not good for toddler..
anak2 korang takut kucing tak??
anak aku yang kakak je sangat penakut kucing..
stok angkat kaki weyhh kalau kucing lalu..
APTB!!!

12 comments:

amal said... Reply Comment

sama ngan shaheem! sukeee sgt2 dkt kucing.. bila nampak kucing mulut dia punyela bising. nak masuk dekat takut hehe.. tp kalau dpt pegang sikit pun dah menjerit kegembiraan

TelingaBulat said... Reply Comment

alalala comel sgt..kekadang ade budak2 yg takot ngn kucing tp bgus die..xpe kucing binatang kesayangan nabi ;)

Tina Othman said... Reply Comment

Kita tkut kucing, serius mmg tak boleh lah

Tapi budak2 ni tahap gila kucing smpi sanggup terbaring2 atas lantai main kucing

Okeylah tu aish suka kucing tak takut

Ibu Dilah said... Reply Comment

comelnye dak aish geng dgn kucing tu.. siap duk sebelah2 lagi tu.. hehehe.. anak sy yg sulung tu takut kucing.. yg kecik tu tgk gaya mcm x takut jer.. hehehe

CikNaa said... Reply Comment

penyayang adik ni..

btw, utk kakak upsr bukan tali ukur utk berjaya bl besar nanti. at least kakak dh buat yg terbaik..

ZazaMyMoon said... Reply Comment

amboiii kemain berani nya lagi..
tp elok lah dia tak takut dgn kucing setengah budak2 tu nampak kucing je pun dah takut.. lagi APTB!! hahaha

Cik Puan Rara said... Reply Comment

hehehehe sama mcm princess,dye pon suka gila kucing.habis di gomolnya~

eima said... Reply Comment

comey .... bgs la tak tkt ....

fuza said... Reply Comment

Kemain lagi dia..
Ni macam afs..masa kecik..kucing tu depa pijak2..haru aihhh..
unfortunatelu...depa alergik dgn cats...

MasihaSulaimi said... Reply Comment

Baiknya dia dgn kucing

Teratak Hami said... Reply Comment

Dak Aish rambut blonde, macam anak mat saleh !!!

Akak memang tak suka kucing. Nanti ada bersin bertalu2. So selalu memang not allowed anak2 main kucing.

PinKy MoMMa said... Reply Comment

budak budak mmg suka kucing kan kak tapi sy yang risau..kang datang geram dia..dia tarik ekor kucing tu kang huhuhu..jauh betul imaginasiku