U Click Me...I Click U Back

Friday, November 29, 2013

Jumaat Yang Indah

As salam..
Syukur kehadrat Illahi sebab masih diberi nyawa untuk aku terus bernafas hari ni..
Currently in Subang ni..
Semalam hubs ajak aku tidur sini..
Hari ni anak tiri aku yang no.2 bakal mengakhiri zaman bujangnya selepas solat Jumaat..
Semoga dipermudahkan urusan..

Semalam seharian busy sana sini..
Ambik parcel kat sekolah..
Ambik baju kat tailor..
Pi beli kasut untuk aku..
Kasut yg ada tu buruk dah kot..
Haha..sogan ahkak nak pakai..


Semalam sempat jugak makan mee kari kat giant permata..

Nanti aku update majlis pernikahan untuk hari ni..
Dan inshaAllah esoknya bakal berlangsung reception di Kajang..
Semoga dipermudahkan urusan..
Amin..

9 comments:

Umi Qi said... Reply Comment

semoga semuanya dipermudahkan...tahniah ye utk anak tiri akak

Nad MamaZN said... Reply Comment

selamat pengantin baru utk anak tiri akak

jgn lupa update k! :D

ctmah said... Reply Comment

seronok jadi cikgu kan kak =)

ZazaMyMoon said... Reply Comment

InshaAllah semoga dipermudahkan...
Wahhh ambil baju kat tailor & beli kasut baru tu sure glems lah ni ;P

LydSunshine said... Reply Comment

excitednya... anak dah nak kawen. tak mesti meriah ni keluarga besar. nnt amik le gmbr kasut baru.

Dayah said... Reply Comment

blogwalking sini, tq sebb sudi singgah blog sy hari tu cikgu heheh

Nur-nba said... Reply Comment

Sedapnya menu tu.. Tahniah buat anak tiri akak..

~ NANA ~ said... Reply Comment

kak...hari yg sama pulak makcik i yg umo 56 tahun kawin, anak dara lagi...jumpa gak jodohnya...hihi...nnti akak update kenduri anak tiri tu yer

NinaAz said... Reply Comment

sedapnyaaa!!!