U Click Me...I Click U Back

Monday, October 7, 2013

Pukul 1 Pagi 7 Oktober 2013

As salam..

 cakkkkkkkkkkk!!!!!!

bersiaran nak dekat kul 1 pagi..
bersiaran dari laptop aku yang sudah dibaiki..ngeee\
okla..sebab bukan aku ganyang2 sangat lappy nih..
aku takde guna sangat actually..
so tadi dah setel tukar kipas baru..
reformat dan bagi bersih sikit dalam tu dengan habuk2 kot..
then tambah ram sekali..
kenala RM200..

sebab aku nak pakai sangat dah lappy nih..
esok Isnin aku ada kursus selama 3 hari di Selayang..
WAJIB bawak lappy memasing katanya..
wuwuwu..

ni masih berjaga sebab menunggu masak bubur dak Aish..
tak kose haih nak bangun kul 4 pagi masak bubur dia..
aku takut aku terbabas jek..hahaha
sebab esk memang kul 6.45 dah kena terpacak depan umah pengasuh nak hanta dak Aish..
sebab nak ke Selayang tu maunya aku kena patah balik..
dah bukan sehalanya dari Melawati nak ke Selayang tuh..
aku risau jam jek..
so kenala keluar awal sikitkan??

ok..setel dah masak bubur dak Aish nih..
aku nak zzzzzz dulu..
nite semua..
have a nice dream!!
assalamualaikum..

p/s : semalam 5/10 adalah birthday hubs aku..tak buat entry pun sebab hubs aku bukan baca pun blog aku..so adalah lebih afdal aku ucap je kat depan2 kan..hahaha..pe2pun aku berdoa supaya Allah murahkan rezeki hubs aku..panjangkan umur hubs aku...dan semoga sentiasa diberkati olehNYA...aminn


4 comments:

ZazaMyMoon said... Reply Comment

tabah tnegah malam berjaga sambil buat entry ko!! haha
betul lah rin, kalau awal pagi ni mmg liat sket nk bangun.. lain lah kita ni bangsa orang yg meniaga.. harus lh kena bgn awal.. ini silap2 mmg akan terlajak punya hehehe
psstt happy birthday hubs Rine.. bulan ni birthday ai & hubs ai jg tau hehe ;P

lieyalatif said... Reply Comment

PERGH CIKGU lewat tdo hah...kalo lieya siap le esok mate pedih2 jek tak cukup tdo kakakaak dasar kuat tdo lieya ni hehehehe

selamat berkursus yeak cikgu....hope tak jam n sampai ikut waktu...

Gieyana said... Reply Comment

Cute Aish...kita dh lm x online guna lappy or pc..rindunyaa! Tp apakan daya screen pc rosak la plak..lappy pong! Haizz

Umi Qi said... Reply Comment

dasat betul bangun 1 pagi buat entry...rajin cikgu....cikgu, Umi Qi ye umah kt selayanglah...kt mana tempat kursus tuh cikgu...haishhhhhhhhh leh jupe hehehhe