U Click Me...I Click U Back

Monday, October 14, 2013

Orang Len Cuti...Hang Kena Pi Sekolah | Shawl Glitter

sob..sob..
tup..tup ayaq mata menitih bila tau kena gi sekolah...
dak Aish pun ngamuk masa hanta kat Yumi tadi.
cam tau je ummi esk raya..
pe kes hanta dia kat auntie nih..
gitewwww....

tak penah2 kot dak Aish nangis giteww..
selalunya pantang yumi nak ambik..
merap tul ko dik!

sampai sekolah tadi madam bagi jadual kat semua cikgu..
aku ditugaskan jaga tahun 2 secara bergilir dengan beberapa orang cikgu..
hari ni ramai cikgu yang takde..
balik kampung mungkin..
so aku kena jaga pukul 4.30 nanti sampai 5.30..
yeahhh..
terus setart enjin gi giant cari ayam weyhh..
baru teringat nak buat sikit rendang ayam esk..
ngeee..
sompek lagi ek chekgu??
bahahaha...

******************************************************

baru nak try shawl glitter aku beli dengan sis Liyana..
serius sedap gilos pakai shawl nih..
tak licin ngan tak bergerak2..
dahla iols tak suka pakai shawl sebab muka iols bulat..
bahahaha..
tapi hari ni nak fefeling raya..tryla pakai...kikiki
berbaloi2 sebab murah sangat...
muka pun terus glitter2 gedik gitewww...*glitterlasangat*

 sampai sekolah posing raya plak dengan kak latifah kesayangan...
ngeee..

selamat hari raya korban korang!!!
esok iols nak raya sakan...*koya*
esok warna tema korang pedia..

cer gebang sikit kat sini meh!!

8 comments:

~ NANA ~ said... Reply Comment

aloh aloh comeynya cikgu ni ber-glitter! hehe

ZazaMyMoon said... Reply Comment

hehehe bak kata cikgu kelas Khairine.. dari kecik2 sampai dah tua pergi sekolah.. hehe tapi tak apa. cikgu kan lilin yang membakar *eh lupa dah peribahasa tu* haha
selamat hari raya aidiladha Rin..
esok ai pakai jubah sajo.. laki ai punya idea suruh pakai jubah hahaha hebat! ;P

Nadt said... Reply Comment

Amboihhh.maintain cantek cikgu sorang ni..hehe

ibuayu said... Reply Comment

Sekolah tak ambil cuti peristiwa ke..sekolah akak cutii

Zainur said... Reply Comment

Selamat hari raya kak! Ala..bukan keje masa ari raya pon sis...jgn sedey2...

Ayie Abas said... Reply Comment

pngorbanan seorg chekgu nih...

salam aidiladha. :)

fuza said... Reply Comment

merelip...

SweetLikeWhat said... Reply Comment

lawa lah kak pakai purple..