U Click Me...I Click U Back

Wednesday, October 23, 2013

Apabila Setahun Tak Ketemui

As salam..
Takde entry WW hari ni..
Sebab aku nak gebang2 jugak..
Tak fedulikkk!!!
Ko kisah tak kisah pun aku tak fedulikk!!
Giler gangster cikgu ni..
Muehehe...

Ni nak gebang pasal semalam..
Aku gi pasar malam taman melawati..
Setelah setahun lebih tak gi..
Secoet je dari sekolah aku tu hah..
Tapi memandangkan ada dak Aish aku tak singgahla..

Payah weyhh..nak heret baby..
Campuq 3 anak dara tuh lagi..
Mau nangis aku terduduk kat pasar malam tu melayan karenah depa..
*Drama betul ummi ko nih*

Panjang cerita plak aku..

Aku kononnya tekad nk singgah jugak semalam..
Sebab aku teringin tahap hantuk kepala kt dinding satu makanan ni..
Memang dok teringat lama dah haihh..
Kot dah lama sangat peram nk makan..
Aku singgah jugak..
Alhamdulillah..finally dapat jugak aku makan..*tepuktangan*



Yezza..putu bambu in the house..
Korang suka tak??
Kalau suka jom laga bontot ngn ahkak ye..
Untuk perempuan je k dibenarkan..
Muehehe..
Aku kalau yg putu piring tu ala2 kurang sikit..
Tak tahula kenapa?
Tapi kalau putu bambu ni tahap boleh meroyan kot kalau mengidam..
Wuwu..

Yang syiok aku bedal sorang je tu..
Anak2 aku tak makan ko..
Rugi!!haha..
Sebenarnya dalam hati nak cakap yesss!!
Dapat makan sorang..
Dasar ummi ko ni ek..

Korang2..
Suka tak putu bambu ni???

16 comments:

~ NANA ~ said... Reply Comment

suka! kat sini kena pegi pasar mlm je kalau nk jumpa putu bambu...susah jugak nk cari...hehe

mommy.aisy.hana said... Reply Comment

Fevret. Tpi x penah jmpa lagi kat kb ni..

ZazaMyMoon said... Reply Comment

Suka!!! *angkat tangan* haha
Rine, kat melawati kan ada jual putu bamboo world tu.. len kali tak payah gi pasar malam dah.. beli kat sana je

Ummiarissa Mahdi said... Reply Comment

saya suka juga!!!

achiek anis said... Reply Comment

suka2....kalau area bangi ni suka beli yang Pak Ali Putu Buluh...sedap..makan panas....pergghhhh.....

Mommy_Cha said... Reply Comment

putu bambu last makan waktu menyewa dekat kerinchi dulu.

loni putu ngan bambu harem nak dpt.
susah lah kak.

putu piring jer banyak.
tak sesedap bambu oi!

akak ptg2 ni buat entry mkn camni?
ku gigit kang.

Nad MamaZN said... Reply Comment

Saya suka putu piring!!!!

Tp tgk putu bambu akak ni
Awat nampak sedap sgt?!!
Byk gula dia bagi
Nakkkkk!

Amanda Suria said... Reply Comment

suka2...lamanya x makan putu bambu...

Mimy Hamid said... Reply Comment

putu bambu !!!!!! nak kak...putu piring byk le...susah nak dapat jumpa

cikpingu said... Reply Comment

sukeeee... tp nk carik yg btul2 sedap xjmpe dh... kat psr mlm sni cam dh xsedap plk..gula merah tgh tu ckit nye kemain..haihhh

fuza said... Reply Comment

tu diaaaa

TelingaBulat said... Reply Comment

ada putu bambu yg sedap inti coklat isi dalam nye plus ngn gula merah..tp kat batu pahat johor..mmg terbaik..besar2..n murah laa

Tina Othman said... Reply Comment

Sedapnya, to payah dpt yg sedap

♥ ROS ♥ said... Reply Comment

Susah nak dpt yangsedap kan..
Klu dpt fuh mmg xterkira jumlah mkn..hahahha

mrs kayrul said... Reply Comment

kak meh laga montot sama..peberet sangat..klu g pasar malam wajib beli nie

eamy milea said... Reply Comment

Sedap ni kak...dah lama x makan...last mkn tahun lps tp putu piring tu je...