U Click Me...I Click U Back

Thursday, October 24, 2013

Aish Iskandar - Perkembangan Setahun

As salam..
Hujan renyai2 pagi ni..
Sejuk je kan..
Sedap betul tarik selimut tidur ni..
Tapi tak dapek la..
Dah ada anak2 sekolah pagi nie..
Harus umminya pun kena bangun pagi..
Wuwu..


Tapi betulla..bila ada anak kecik ni..
Badan pun dah tak kuat..
Plus anak masih menyusu badan..
Bangun pagi lenguh habis badan..
Baru ada anak ompek pun dah kecoh ko ek?
Orang lain berderet..lek jek..
Huhu..


Ok..dah panjang nau mukadimah..


Nak citer perkembangan dak Aish..
Alhamdulillah dah setahun ank jate ummi sorang nie..
Syukur sangat sebab dak Aish membesar dengan sihat..
Nie jela anak jate sorang yg ummi ada..
Yang BONGSU plak tu
*eh tercapslock plak*..bahaha




Alhamdulillah..
Dak Aish dah lancar berjalannya..
Kat umh dok tak benti berlatih..
Memang sepanjang masa je berlatih berjalan..
Siap transit2 lagi..haha..
Suka nengoknya..
Umminya yang excited terlebih..
Poyo okeh!!


Dah pandai geleng bila takmo org tu ambik atau dokong dia..hehe..
Sweet je tengok..
Dia geleng stok sengih2 gitu..
Pastu dengar lagu dah pandai angguk2..
Macam rock kapak lagaknya..wuwu..
Hebak!!


Dah pandai tunjuk2 benda guna jari telunjuk dia..
Bila tengok rasa nak geget je..
Geyammm!!




Apa yang kita suruh dia buat dah faham sesikit..
Contoh suruh gi simpan barang dia..
Dia dah tau kat mana nak simpan..
Suka tengok iklan2 yang ada lagu..
Sure tinggal mainan dia..
Layan iklan dulu..hehe


Dan sekarang ko dak Aish dah ada gf..


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




ko hado ke??

11 comments:

Aeen said... Reply Comment

dah ade gf dah ek...hehehe....

Haslinda Sadiken said... Reply Comment

uittt..gataiii ehh ade awekssss...hehehhee

MRS. K said... Reply Comment

uih. skejab je kan dah setaon

eima said... Reply Comment

mamat kecik ni mmg hensem la .. jambu klu besar nanti ni ...

Ibu Dilah said... Reply Comment

Wah.. hebak anak jate ummi ni.. muko comey, memey ramai ler yg suke.. haha.. [ kelaut doh sleng ibu dilah cakap.. ]

JaSSNaNi said... Reply Comment

Umur setahun dah ada gurl fren.. wowwww.. hehehe. Kejap je rasa dah setahun yer.. anak2 dah makin bijak..

MimahAjil said... Reply Comment

amboi..awek suapkn air tu...:)

DYatie said... Reply Comment

Amboi Amboi Amboi .. Dah ada awek!!!

Mimy Hamid said... Reply Comment

anak jate ummi yang hensem...cepat gak jalan kak...betul ke bongsu ni kak..heheh blh lagi tu sorang lagi mak bergetah lagi...

ameris said... Reply Comment

hai rine... dh nak dapat menantu ke??
aish dh ada gf tue..

Maria Firdz said... Reply Comment

Alhamdulillah.. :)