U Click Me...I Click U Back

Thursday, October 17, 2013

Aish Iskandar ~ Ngeyih...Nyengih dan Sewaktu Dengannya??

ke gewdiks dik??
hahaha..


aku perasan sekarang dak Aish suka sangat buat memek muka camtuh tau..
sekejap2 dia buat..
selalunya bila time mood dia happy la..
bila tengok camtuh rasa nak geget pun iye jugak..
geram kat anak sendiri plak..kehkeh


ko tengok tuh..
rasa nak tampo jugakkan??
hahaha..kijam umminya nak tampo anak sendiri ek??

sekarang ni dah jadi pantang tinggal sorang dak Aish nih..
ngekor jek kemana pun..
hadehhhh!!!
kalau gi rumah orang atau mana2 tempat yang dia jarang atau tak penah pergi..
aku yang susah weyhhh..
memang jangan mimpi arr ko nak berseronok sakan..
dia tak bagi chance punya!!
bagi dia...
"UMMI NI AKU PUNYA SORANG!!"
aptb!!!


9 comments:

Umi Qi said... Reply Comment

Hahahha bukan setakat cikgu je nak tampo....umi Qi pun nak peluk xmo lepas bila tgk aish buat muker gewdiks cm tuh hahahaha dah setahun dah pun dia...mcm2 peel baru umi Qi tgk...hehehhe esok besar nanti jd bodyguard mama....kot2 ada org nak tackle sbb mama dia cm anak dara...takot la aish hehehhe

Umi Qi said... Reply Comment

Hahahha bukan setakat cikgu je nak tampo....umi Qi pun nak peluk xmo lepas bila tgk aish buat muker gewdiks cm tuh hahahaha dah setahun dah pun dia...mcm2 peel baru umi Qi tgk...hehehhe esok besar nanti jd bodyguard mama....kot2 ada org nak tackle sbb mama dia cm anak dara...takot la aish hehehhe

SweetLikeWhat said... Reply Comment

alolo geramnye!!!

mynameismy said... Reply Comment

alo tomey2... mcm dhia pndai memek2 muke gitu hehehe...

Ibu Dilah said... Reply Comment

comel sgt dak aish sengeh cenggitu.. agaknya budak2 baya dia ni mmg suka menyengih cam tu kot.. adik faris pun sama suka sengih tayang gigi rabbit dia tu.. geram ibu oiii... hahaha

aThidEaN said... Reply Comment

Klu chubby mesti lg gewammmmsssss nk gigit budk ni

Lyeen De Syifa said... Reply Comment

alalala..comey je gigi dia..hehehe..:d teringat kat anak buah yg duk jauh di sabah..:D

Amalina Hussain said... Reply Comment

hahahaha...comel... :)

ZazaMyMoon said... Reply Comment

huhahahaha comel giler muka Aish mcm tu.. dah lah rambut perang.. rasa nak gigit je..
masa kecik2 comel buat mcm tu.. cuba kita yg dah tua bangka ni buat.. mesti burokkkkk hahaha