U Click Me...I Click U Back

Thursday, October 10, 2013

Aish Iskandar ~ Merajuk Pun Pandai

As salam..

nak gebang kat korang pasal dak Aish cukup pandai dah majuk..
majuk siap stok buat muka..
kalau majuk memang pandai betul buat mulut tuh..
tarik kang..hahaha
tapi memang suka tengok muka dia merajuk cam tuh..
comel!!!*pujianaksendiri*

 tula muka budak majuk..
mulut muncung jek..
ni gambar pengasuh dak Aish yang ambik..
dia Whatsapp kat aku semalam masa aku tengah kursus..
tersengih keseorangan macam kerang busuk je aku masa tengok gambar nih..
kata Yumi dia nak ikut Yumi keluar jemur baju kat luar..
tu tak dapat ikut..terus buat muka majuk..
hahaha

dengan aku pun dia selalu buat muka camtuh..
siap nak hempas kepala kebelakang ko..
tapi tak sempat nak snap pic..


tapi majuknya sekejap jek tuh..
tengokla gambar atas..
tak cair ke ko nengoknya??
tampo nak dik??
geram!!!!

11 comments:

eima said... Reply Comment

bogel dlm rumah ..ni mesti kes panas ni kan .. hebat pengasuh pun pandai snap2 gambo ..sporting betui

Aty_Fared said... Reply Comment

Mmng comel giler pon.....:)

Ibu Dilah said... Reply Comment

haha.. kompem ler cair bila tengok dak aish senyum gitu... haha..

Nad MamaZN said... Reply Comment

Comel aish ni
Pandai amik ati :)

mommy.aisy.hana said... Reply Comment

Come sgt aihhhh.
Geram tgk ha..

ibuayu said... Reply Comment

Comel sgt

MRS. K said... Reply Comment

Aah bli on9
http://secretbargains.blogspot.com/

BUNDA a.k.a KN said... Reply Comment

assalam, cute baby..

Mimy Hamid said... Reply Comment

kak cair la tengok..hensem nauuu

mrs kayrul said... Reply Comment

terus cair tengok dah aisy senyum cam tuw

Maria Firdz said... Reply Comment

alahai comeinya..dia..