U Click Me...I Click U Back

Wednesday, October 16, 2013

{。^◕‿◕^。} Aidiladha Kami {。^◕‿◕^。}

As salam..
alhamdulillah..
even tak balik kampung beraya..
tetapi tetap rasala jugak kemeriahannya berhari raya di KL

kalau tahun lepas raya kat rumah je tanpa baju raya
sebab berpantangkan dak Aish..
tapi tahun ni sebab takde cuti berlebih2...
maka kami pun raya ajela di KL

pot tempat raya seperti biasa di rumah hubs di Subang Jaya..

pagi2 lagi aku dah gerak ke Subang..
konon nak masak rendang segala bagai hanyala berangan di siang hari..
hubs aku cakap semua kumpul masak kat Subang..
kebetulan semuanya ada..
anak2 tiri aku semuanya berkumpul kat situ..
cuma hubs aku je keje..
tang tu tak besh..
tapi still adala beraya sekejapan ajok..


 sempat buat cheesekut masa malam raya..
ada orang ngidam..
so terpaksa la buat...ahahaha..

antara menu kami di Subang ialah..

1) Nasi daging
2) Kuah Asam Utara
3) Ayam Masak Merah
4) Kari Daging

sebahagian dari menu yang sempat disnap..
yang lain takdan haih..
membedal lagi sedap..
ahahaha..









my precious in purple theme
ni saje gambar yang ada untuk tatapan semua..
wuwu..
jadila daripada takde kenangan langsungkan??
kenangan raya aidiladha 2013 giteww...
ngeeee....^__ ^

korang punya cerita raya camne pulok??
bila nak gebang2 nih??

8 comments:

ZazaMyMoon said... Reply Comment

Subang rumah PIL ke Rine??
sorry tak paham kenapa Rine kata rumah husband kat SJ hehe *bzbodi*
btw cheesecut tu kemain sopan lagi dia dok dlm tu.. share recipe pelissss =)

fuZa said... Reply Comment

Kalau ngidam 2 kali aci x??
Hehe

fuZa said... Reply Comment

Kalau ngidam 2 kali aci x??
Hehe

mama tisya said... Reply Comment

laprrr...aritu nk wat gk cheesekut utk ry haji tp tk jd..hehe

TelingaBulat said... Reply Comment

cheesekut tuh sedapnyeeee

Umi Qi said... Reply Comment

Sedap2 menunya ye...aummmm...cheesekut pun sodap...weeee

Salam aidiladha ye sis

Zuraidah Butang said... Reply Comment

sedapnye cheskut..macam mane nak buat tu..hehe

sy folo u :)

SweetLikeWhat said... Reply Comment

aaaaaa sedap nye cheesekut tuh..rase nak buat plak..

selamat hari raya kak..ade raya lagi ni..hehe