U Click Me...I Click U Back

Thursday, October 10, 2013

10-10-13

As salam..
Been busy for the past 3days..
Feeling not well today..
Might be my bp is low..
Penat kot..

Semalam habis kursus awal..
Balik rumah terbongkang kepenatan..
Sampaila hubs balik kejut ajak ambik dak Aish kt yumi..
Mulala rasa pening cam loya2 tuh..
Rasa nak pitam pun ada..huhu
Selalu rasa macam ni kalau kurang rest..
Kurang tido pun ye..
Makan cam terlebih je..bahaha

Dinner malam tadi pun buat nasi goreng je..
Tak larat punya pasal..
Eh..hari ni gajian untuk gomen..
Awalkan?
Due to deepavali n raya haji..
So sesamala kita berjimat cermat bulan ni..
Sebab gaji nov lambat lagi..haishhh..

Teringat plak terdengar iklan dalam radio..
Iklan maggi SEDAP kot..
Jimat kalau tiap2 hari makan maggi..
Gilos ke hape??
Korang penah dengar tak iklan tu?
Sebab barang makin mahal..
Gaji tak naik2..
Dan2 suruh kita makan maggi sebab nak jimat.
Sok2 gugur tuptup rambut aku ngan ank2 aku sampai botak..
Ank2 aku memang tak diajar makan maggi pun..haru haihh!!
Iklan pun hagak2 la kot..
Nak jimat makan maggi??hmmm..
Derrrrr...pfffttttt...*apapuntakboleh*

Hari ni tajuk entry aku boh tarikh cantik..
Cantikkan?
13-10-13 oso nice..
Dak Aish 21-10-13..oso nice too..
Nak jugak tuh..tak mo kalah!!
Bahaha..

6 comments:

Umi Qi said... Reply Comment

Take care always....jga mkn minum agar kita selalu jadi ibu kuat dan sihat...aminnn

ZazaMyMoon said... Reply Comment

iklan maggie kat tv tu dah macam iklan makan steak.. feeling lebih sangat.. haha

mrs kayrul said... Reply Comment

ikan maggie tue sentiasa menggugat iman jer...asal keluar iklan maggie jer lepas tue kompem laju2 g masak maggie..hehhehe

eima said... Reply Comment

iklan aaron tu lagi tak leh blah tah pepe
ade plak babak nk bercium mulut tp tak jd tak sopan .. ramai penonton budak2 ....

Nad MamaZN said... Reply Comment

Penah dgr iklan tu kt radio
Iklan yg eima ckp tu pu penah tgk

Bday aish x lama lagi
Bestnya!
Ada wat mkn2 x? Hikhikhik

♥ ROS ♥ said... Reply Comment

Kan..kekadng iklan buat anak nak mkanan tu.. Tmbah2 kopok jajan segala..fuhhh