U Click Me...I Click U Back

Friday, September 13, 2013

Makan Banyak Pastu Lembik..

As salam..
Hari ni tak berapa nak sihat..
Sakit tekak plus flu lagi..
Nak kata kurang minum..
Berbotol2 semalam masa jaga exam..
Musim la skang..
Sekejap panas sekejap sejuk..
Dak Aish pun dah berhinguih jgk ni..

tak sihat sebab rindu nasi lemak kat Stella Maris kot..haha..boley??


Semalam balik je ngadu kat hubs lapar..
Hubs bawak gi makan kat mamak..
Aku bedal dua keping capati giteww..
Cicah ngan kari kambing..gilo la!!
Padahal tengah hari tu aku dah makan lunch sedap plak tuh..

provided masa jaga exam semalam..dapat lagi extra 2bgkus utk tapau bawak balik..aku bagi kat kakak2 dak Aish makan..hehe


Skang ni napsu makan mengatasi segalanya...
Pffttt...
Semalam je nasi lemak..
Then meehun..cheese tart..
Pastu kek span..pastu lunch nasi..
Pastu capati 2 keping..haha..
Cicah plak ngn kari kambing yg potong dadu tuh..
Sedap sangat tu yg sampai 2 keping..
Capati dia pun lembut..
APTB!!

Bila dah makan banyak..
Terus badan rasa xsihat..
Ke penat berdiri lama jaga exam?
Hehe..ngadas..
Kena ngaku diriku dah kertu..
Semua pun tak larat dah..alahai..
Nak kena tambah supplement nih..

Any suggestion kekawan?

7 comments:

ZazaMyMoon said... Reply Comment

shaklee is the best supplement.. must try ;)

ZazaMyMoon said... Reply Comment

shaklee is the best supplement.. must try ;)

ameris said... Reply Comment

mmg la rine. kdg2 baru sedar bila rasa letih lesu faktor umor pn main peranan kot...

mrs kayrul said... Reply Comment

betul la kak rine...bila dah umur 3 series nie cepat nau rasa penat..huhuhu

NM03 said... Reply Comment

ke ko peknen rin?








larik!!!!!

Lydia Miza said... Reply Comment

Sy pun cpt lembik skrg rine

TeacherAzimah said... Reply Comment

Rine sy dlm proses consume shaklee. Akhirnya ku terjebak juga hewhewhew...jom kita menjebak diri sesama nak? Hehehe...