U Click Me...I Click U Back

Monday, September 30, 2013

Cerita Aish Pergi Sekolah

As salam..
Sabtu aku sekolah..
Ada Gerko yang aktiviti kokurikulum tuh..
Liat sikit sebab dah lama tak gi sekolah hari Sabtu kot..ek..(ke ada baru2 ni?)

Aku bawak dak Aish join aku berGERKO...
Kemain sonok dia ramai melayan dia..
Kecik2 dah gi sekolah..
Tak tahula aku kalau tak pandai sekolah lagi...
*ada kena mengena ke*









Macam2 gaya dak Aish buat kalau suruh posing..
Sekarang ni suka sangat buat memek muka sengih macam kerang busuk..
Nampak gigi 6 batang tuh..
Sweet je tengok..
Tak lama lagi dah nak setahun..
Alahai ank ummi..
Cepatnya kamu membesar..


P/s : isnin dah..rasa sekejap je 2 hari cutikan?

8 comments:

TelingaBulat said... Reply Comment

alalla nomeinyeee ;)

Aty_Fared said... Reply Comment

Ni budak rajin ti gi skul.. :)

~ NANA ~ said... Reply Comment

syoknya dia dapat duduk atas meja cikgu...hehe

SweetLikeWhat said... Reply Comment

alolo kecik2 dah g school ye..

fuza said... Reply Comment

posing jelingan manja gitu

SyimaSyaz said... Reply Comment

budak2 kat sekolah tak kacau2 dia ke kak? maksud saya nak dukung2? kalau saya jadi budak2 tu memang jakun skit sbb saya dari dulu suka budak

Nad MamaZN said... Reply Comment

Awal2 dh p skool ye? Omeyyy nya dia :)

Lydia Miza said... Reply Comment

Kacaknya aish!!!

Bila tgk aish ingat lg dulu rine selalu ckp nak baby boy masa syafiq lahir