U Click Me...I Click U Back

Friday, September 6, 2013

Apabila Dah Teringin Sangatttttttttt

As salam..
Biasa arr..bila napsu mengatasi segalanya..
Tak dapat menahan gelojak asmaranya..
Tengok gebu je weyhh..
Tak tahan mataku menatapnya..
Dah lama menahan jiwa ragaku daripada memilikinya..
Ini kalilah!!!..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


beli kat giant..dalam paket 6packs rm10..aku beli 12packs..panas!!!hahaha..jadila kan..nak makan banyak2 memang tak la kan..nanti pengsan tak bangun2..sapa yang susah??!!

12 comments:

mOoN said... Reply Comment

huk...sedapnya durian ituuu..

Ayu Firzara said... Reply Comment

Sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......................................

Mama Zharfan said... Reply Comment

me teringin gak...tp me cuma mkn yg D24..kat giant mahal bebenor..3 ulas RM20 :(

juelee said... Reply Comment

saya br nk g beli wiken ni.. tingin sgt dah ni haha

Umi Qi said... Reply Comment

Hahahahha kita serupa lah cikgu...baru dh mkn durian beli kt NSK...perghhhhhhhh bestt

fuza said... Reply Comment

Patutlah bau durian kuat sampai sini...

mama tisya said... Reply Comment

dlu suka tp skarang tkleh la..tp mkn ngan pulut ok

ZazaMyMoon said... Reply Comment

hahaha mula2 baca mcm suspend je.. sekali tgk gmbr tu.. terjojol bijik mata ai ;P

eima said... Reply Comment

fav forever ni .. seb baik minggu lepas dah mkn

ameris said... Reply Comment

saya x mkn durian, tp x kisah kalu org lain mkn. ada sepupu suami x mkn durian sampai tebang pokok kat tepi rumah sbb x suka bau durian tu.

✿ pink velvet ✿ said... Reply Comment

larikkkkkk *kite tak suke durian*

Tina Othman said... Reply Comment

Sedapnya haha ni yg buat kepala otak dok ingat durian kat jusco ni haih kena g carik mlm ni klu tak tak lena tio