U Click Me...I Click U Back

Thursday, September 26, 2013

Aish New Hair Cut

As salam..
Sat je dah khamis..
Esok dah Jumaat..yeahh!!!!


Hari ni nak gebang pasal dak Aish..
Anak bujang aku ni memang tak banyak rambut..
Senang cerita rambut tak lebat arr..
Nipih je rambut mu dik..
Memang kalau ikut kakak2 dia..
Semua pesen rambut tak banyak..


ko tengok rambut dia..memang tak banyak tapi dah cecah telinga..serabut aku tengok..ahahaha


Pastu hari selasa lepas..
Abah dia ajak aku gi kedai mamak..
Nak suruh trim bagi kemas sikit..
Nak buat sendiri tak berani kot..
Takut tergunting telinga anak aku..
*terlebih imaginasi ummi ko dik*


ko tengok punya takutnya dia mamak tu nak trim rambut dia..jenuh abah dia pujuk..dia nangis lagi kuat..


Mamak tu kering je hati aku tengok..
Buat je tak cakap apa..ahaha..
Tak reti nak pujuk2 budak kot..
Lagi kuat aish nangis..lagi dia trim jek..
Ahahaha..
Pastu dia ambik gunting ngn sikat..
Potong cepat2..
Seriau aku nengok!!
Abah dia siap cakap.."dah..dah"..
Mamak tu buat jugak..
Sentap hubs aku..kahkah..




Setel potong rambut dak Aish..
Harus ambik gambar encem rambut baru..ahaha








Comel tak caya??

6 comments:

TeacherAzimah said... Reply Comment

alololo..comel sgt! rambut dah ler ala-ala blonde sket hihi

Ibu Dilah said... Reply Comment

Encem la dak aish dah potong rambut...

eima said... Reply Comment

makin ensem la ...
mamak mmg gitu ... kerja jln ..cepat siap cepat la rehat .. hihi

Gieyana said... Reply Comment

Siannya Aish..seyess budak2 majoritinya tkut nk potong kt saloon..sm mcm anak sy..;)

Eh, rambut Aish nipis sm mcm my second dotter..cfm lmbt nk tumbuh kn..:)

ZazaMyMoon said... Reply Comment

hehe omelnya Aish..
rambut ori ke Rine?? kemain karat lagi hehe

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Alololoooo..dah tomei + encem sangat dah ni..hehe