U Click Me...I Click U Back

Monday, August 19, 2013

Aish Iskandar - Merap!! | Tak Pernah2 Aish Buat Perangai Camni..

As salam..
penatnya nak cerita..hahaha
hari ni 1st day bekerja..harusla ada sikit2 excited..
konon!!
datang sekolah pun bersemangat..
yang best nak lepak kantin yang dirindui..
ok..cukupla intro yang menyimpang2 nih..
ahahahaha

**************************************************

hari ni aku tetiba shocked dengan perangai dak Aish..
tak boleh letak..
tak boleh tinggal..
aku nak jemur kain pun kena bawak keluar sekali letak atas stroller..
tak boleh tak nampak muka aku plak..
hah..sudah!!
jadi MERAP la pulak..

ke dia tahu hari ni aku nak kena kerja balik??
adoiila anak!!
aku nak masuk dapur pun failed..
kena dokong..
nasib bubur dia sempat jgk aku masak weyhh..
haru betul perangai dia hari ni..
kejenya menangis jek bila aku letak..
aku nak mandi pun setakat mandi2 cenggitu jek..
kesian dengar dia nangis tu..
beria!!

korang tengokla aksi2 dia yang nangis sakan tuh!!
nak suruh aku pegang..
aku nak pakai baju camne nak pegang weyhh




kesiankan??
hadoiiila anak..
jangan la bagi ummi susah hati..
hari ni aku watsapp pengasuh dia risaula 
tanya dia ok tak??
nasib la yumi jawab dia ok je kak..
lega aku..
hopefully hari ni je dia merap..
takde dah kejadian sadis camni lagi esok..
doakan ye..

8 comments:

Umi Qi said... Reply Comment

uwaaaaaaa aishhhh sama gan Qi merap...akak kita ada masalah serupa....how eh nk settle down merap? Lepas Qi kena cirit dan demam berpanjangan dia jadi merap mcm aish...kisah aish dulu kan pernah warded mcm Qi gak kisah cirit berpanjangan kan...pastu lama sikit jadi merap...cerita dlm blog sis sama gan pengalaman umi Qi...ingat nk story dlm blog terlupa plak

yUmiE AzuRa said... Reply Comment

alamak,nme pengasuh aish yumi jgk ke kak??hahaha

Baiduri said... Reply Comment

ksiannye... tasneem pon kadang2 merap, tp dlm smnggu dua dia ok la... time tumbuh gigi amat kuat merapnye...

aThidEaN said... Reply Comment

aish tau arini ummi dia nak mula kerja.
so dia lancarkan provokasi merap
dgn harapan ummi x jadi gi skolah.hehhe

siann giler tgk dia nangis merah2 idung

Ibu Dilah said... Reply Comment

sama la kite kak.. dak faris pun cam tu jugak.. lagi tragis baru baik demam.. pastu bila anta kat umah pengasuh, minum susu pun xnak.. adohaii.. penangan 2 minggu 2 berkepit jer ngan ibu dia.. ni ler akibatnya.. nangessss...

LYAfrina said... Reply Comment

olorr..sianyer tgk dia nangis.. agknyer dia tau mama dia nkmsk keje arini.. dia x nak mama tgl dia..yela..ct pnjang ni kan..bila nk berenggang balik..mula la peel sket

fifi said... Reply Comment

samapi merah2 muka aish nangis.nape ni sayang? sian dia

Cik Puan Rara said... Reply Comment

Allah sedihnya tgk ayish.kenapa tu? ada lah tu.ke sbb nk ada adik.*eh.hehehe