U Click Me...I Click U Back

Friday, July 5, 2013

Jumaat Terakhir Menjelang Ramadhan

As salam..
Ohh..rindunya nak tunggu Ramadhan..
Lagi 4 hari je kan?
Rabu depan inshaAllah umat islam akan berpuasa..
Berharap sangat aku mampu menunaikan puasa sebulan penuh...aamiinn..
Rindu nak menempuh keloratan menyediakan juadah berbuka untuk hubs dan anak2..
Lorat sebab balik dari sekolah kul 530..
Kul 6 baru ada kat rumah..
Start la bersilat kat dapur..
At least 1 hidangan pun cukup untuk hubs dan anak2..
Kuih- muih biasanya hubs akan beli kat bazar je..

Hopefully dapatla jugak tahun ni masak untuk berbuka..
Atau pun kena masak awal pagi?..
Tu pun kalau dak Aish dok elokla..
Kalau asik nak ngempeng jenuh jugak..
Semoga dipermudahkan..aamiinn..

Cerita pasal persiapan raya lak..
Anak2 dan hubs punya baju dah setel..
Dak Aish pun dah ada baju melayu
Aku punya baju inshaAllah..sebelum raya siap..
Tema oren giteeww tahun ni..

So baju kasual aku beli online je sesikit untuk Yaya ngan dak Aish
Dah siap2 beli sebab tak mo rasa kluar duit segedebuk giteww kan?..hehe
Baju kakak2 yang besar kena g mall la beli..
Beli pun takdela banyak sebab tiap bulan aku memang biasa beli baju untuk kakak2nya..
Tapi kakak2nya ni aku prepare 2pasang sorang baju kurung..
Sebab dah besar lebih elok kot pakai kurung..sopan sikit nampak..kan?

Isk tak sabarnya nak pose ngan nak raya..
Yeahhh!!*over*
Korang tema apa tahun ni..dah siap ke baju raya??

posted from Bloggeroid

7 comments:

With Julia said... Reply Comment

Cikgu cikgu cikgu x salahkan Umi Qi beli baju raya awal sebulan dari puasa? hahhahahaha hover tau umi Qi...nk ucap awal2 selamat berpuasa ye lalink :)

Nad MamaZN said... Reply Comment

Sama la tema kitewww =)
Ada jodoh ni kikikiki...

BUNDA a.k.a KN said... Reply Comment

salam jumaat dan salam ukhwah dari bunda...

Aty_Fared said... Reply Comment

Sonok nyer..mesti meriah ngn anak2...:)

Tema tahun ni hijau...

Cikgu Ma said... Reply Comment

x sabar jugak nak posa....^_^

Maria Firdz said... Reply Comment

moga smpt jmpe ramdhan... :)

masherna said... Reply Comment

tak sabar nak pose. tahun lepas sebulan tak dapat pose. insyaAllah tahun ni dapat la rasa nikmat puasa ramadhan. dan beraya sekali.

sebab bz, tak sempat nak hantar kain untuk tempah baju. semua dah ada. nampaknya tahun ni kena beli siap lagi lah... warna apa cantik ye cikgu?