U Click Me...I Click U Back

Tuesday, July 16, 2013

Bonus Aidilfitri 2013??

sumber : SinarHarian.com

As salam..
Apa kata korang??
aku rasa macam takde je bonus untuk kakitangan kerajaan tahun ni..
sebabnya kita semua bakal menikmati KGT (Kenaikan Gaji Tahunan) untuk tahun 2013 dan dapat advance kan KGT untuk tahun 2014..
so kiranya macam PM dah bagi kita 'bonus' la tuh..
kalau dapat jugak bonus makanya rezeki la untuk kita tuh..
apa2 pun kita tunggu ek..
ada pun takpe..takde pun takpe..
alhamdulillah..tetap bersyukur!!

5 comments:

eima said... Reply Comment

takat 145 tu ...hmmmm mls la nk ckp byk sbb surat arahan dan pekeliling penglibatan secara langsung atau tidak langsung dlm media sosial ni dah keluar dah email dh pun...komen lelebih kena tindakan tatatertib plak kang ..... huhuhu

Aty_Fared said... Reply Comment

insyaa Allah..mane2 pon tetap rezki.. *saye jeles sebab dah tak ade bonus dah..heheh

CikNaa said... Reply Comment

takde????? aaaaaaa.... nak beranak nih!

Ummiarissa Mahdi said... Reply Comment

belum umum lagi...suami dah berangan lebih..hahahaa

Nad MamaZN said... Reply Comment

Kalau ada, saya tumpang hepi tgk kwn2 yg dpt
Kalau xde, saya takde rase apa pun
Sbb saya mmg takkan dpt bonus apa apa..
Almaklum dok umah je ;)