U Click Me...I Click U Back

Friday, July 19, 2013

10 Ramadhan

As salam.
Genap 10 hari dah kita berpuasa..
Syukur alhamdulillah..
Semalam balik aku flat habis..
Tak masak pun..
Hubs pun ada kerja..
So aku just beli nasi kerabu je untuk aku ngan kakak..
Kak ngah makan nasi ayam..
Then mak aku bagi nasi minyak lepas berbuka tu datang hanta umah aku..
Dapatla kami makan untuk bersahur..

So semalam memang takde masak2 pun..
Since dak Aish ni dah melata buas..
Tak dok diam langsung..
Badan aku pun dia cuba nak panjat..hadehhh
Aku pun rasa penat sangat badan..
Dak Aish pun bangun 5x jgk untuk bf..
Tengah makan sahur pun boleh benti bf dia dulu..
Siap stok tangan masuk dalam mulut tak sabar nak nyusu..hahaha
Mata tak bukak pun..aptb!

Susu pun bila pam dapatla 3oz je..
So balik sekolah sebelum berbuka tu aku pam jugak lagi utk bekal kat umh pengasuh..
Dan selalunya pagi2 camni aku pam lagi sekali..
Kalau banyak baru aku simpan buat stok..
Semoga Allah permudahkan perjalanan nyusu dak Aish..amin..

Aku risau takut dak Aish tak cukup susu..
Tu je dok bermain dalam kepala aku..
Kang makin kecik plak dak Aish..
Dah la dia pesen kecik je..
Kakak2nya masa baby bam2..
Dia je halus cenggitu..huhu


sekarang tidur pun berkira kalau siang..ni gambar otw gi sekolah semalam..sampai.senget2 ketiduran..nak tidur dalam ekon kot..

posted from Bloggeroid

5 comments:

TeacherAzimah said... Reply Comment

nampaknya kena pasang econ kat umah ler ni hihi...

aniswany lazim said... Reply Comment

kalau ada anak kecik mmg xmenyempat wat apa2 pun kan..tambah2 plak yg bekerjaya :) jaga diri ye

MimahAjil said... Reply Comment

amboi sampai terkeluar kaki dari carseat ye...senang betul tdonye..anak saya selagi tak upah..tak tido..huhu

Nad MamaZN said... Reply Comment

Comeynya gaya die tdo :)

masherna said... Reply Comment

comei tengok aish tido mcm tu. anak kecik saya kalau kat rumah sangat payah nak tido. kalau dlm kete tak sampai 10 minit, lelap dah...