U Click Me...I Click U Back

Tuesday, June 11, 2013

"Lagi 4 Tahun Bang!!?"

Dialog Pagi Suami Isteri di pasar..

Isteri : Abang..sedapnya tengok buah manggis orang tu jual tu..azrine boleh makan ke??

Suami : Mana boleh..baru sangat beranak..sejuk tuh..lagi 4 tahun baru boleh makan..

Isteri : 4 tahun??.erkkkk *dalam hati*.

speechless terus..

haila buah manggis..takkan la nak tunggu 4 tahun baru nak NGAP ko??

sadis dan sedihnya hati..alahai..
PITY me!!

p/s : takde maknanya aku nak tunggu 4 tahun...hahaha

13 comments:

Maria Firdz said... Reply Comment

ckgi de ank kecik ke??? dasyat pntang hubs ckgu... sy sethun je dh ngap mcm2... hehe...

Nad MamaZN said... Reply Comment

Macam laksa jugak la ek?

NM02 said... Reply Comment

ye ke weh????

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... Reply Comment

amboi... nampak sedap ni. nanti kena cari ni

Nana said... Reply Comment

Mak aii lama nye pantang
Saya kan abes je pantang seme saya bedal
Syuukur badan xpernah sakit2
Risau juga memula try sikt bila ok tros blasah

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... Reply Comment

adoi lamanya kena pantang, dah lama tak makan manggis....kalo ikutkan orang dulu2 mmg kena pantang....tapi kita zaman moden ni main gasak je kan, takut gak nanti dah berumur baru la segala mala penyakit pun datang....

hayati hashim said... Reply Comment

4 tahun?? Sempat ngndung anak lain pulak... aiyo!!

Lydia Miza said... Reply Comment

Amboiiii pantang sakan ke? Sy pantang dlm ari je:) teguk jamu je la pastu utk maintain. Tak tahan oooo tgk buah

Gieyana said... Reply Comment

Br2 ni teringin nk mkn..tp mhl lg ar..sekilo $6..tp nk jugak so blasah jaa...buah ni sejuk n skit urat kn?

fuZa said... Reply Comment

pantang ada makna tu u..
Aish..tak leh panggil AyahSu lagi kot...
Kot kot.. erk
hahaha

Aty_Fared said... Reply Comment

Eeerr..kenape 4 tahun kak..?? Lame tol kene berpantang heh...:-)

Nad MamaZN said... Reply Comment

Eh, saya xkomen lg ek entry ni? Rase mcm dh bace td..

Ps: jwb soalan sis kt entry saya.. Harga mmg byk yg mahal.. Saya klu pegi cotton on kids mmg cari baju yg harga rm30 ke bawah jek. Skrg tgh sale. Klu mcm sis, cotton on kids yg terdekat kt ou la kot.. Baju trendy, pastu sejuk je. Sbb cotton kab :)

BUNDA a.k.a KN said... Reply Comment

assalam,

berpantang tu biasalah..tapi tu lama sangat..takut dalm berpantang tu keluar plk sorg lagi..