U Click Me...I Click U Back

Friday, June 28, 2013

Geram Sangat!!!!!

As salam..
peel baru dak Aish yang aku noticed lately..
dia suka tetiba sengih tak pasal2..
sikit2 dia buat muka sengih dia tuh..
geram aku tengok..


tu la muka dia buat sengih2 gitu..
selalu dia buat siap angkat2 hidung tuh..
haihh adikkk..
muka memang mintak nak tampo ek??
hahaha..
sebab geram sangat!!
tak sanggup kot nak tampar dia..
tapikan..syhh..aku selalu jugak gigit pipi dia...
bahahaha..

happy weekends uols..
esok sibuk kenduri..
lusa sukan sekolah..
isnin..???









CUTI!!!!!!!

12 comments:

MizzTina said... Reply Comment

comelnya!!!! geram gak ni kak..

Kesuma Angsana said... Reply Comment

hehehe mmg geram tgk dier ni !

Lydia Miza said... Reply Comment

Comelnyaaaaaaaa

Ooo suka ahad ye rine

fifi said... Reply Comment

Seksi ye anak bujang ni..comel sangat

TeacherAzimah said... Reply Comment

Allahuakbar...comel sgt!! Serius geram gak hehe...
Kita sukan sek esok. So ahad cuti gak hahahahampeh

Mama Zharfan said... Reply Comment

comel--putih melepak tu!!!

Maria Firdz said... Reply Comment

Mmg gram.. Nk kena tenyeh hidung nih... Hhhe

Asyifa Mustaffa said... Reply Comment

aksi comel..!
anak cegu...pen pun pgang kaler merah gitu,..hehe

RezalRehan said... Reply Comment

nak bebiii..huhu

With Julia said... Reply Comment

Bila lah umi QI nk jumpa cikgu azrine dan aish nih....geram tau tgk aish...hari tuh last gath pi teka wrong mommy ingat cikgu azrine dah hahahha...punyalah ingat cikgu azrine dtg gath....mesti ada sesuatu chemistry yg menyebabkan umi Qi ingat sgt nama cikgu azrine...sebabnya makanannnnnnnnnn hahhahah :)

RezalRehan said... Reply Comment

salam kenal

http://rezalrehan.blogspot.com/

Cik Puan Rara said... Reply Comment

hahahaha tapi sengih depa tu leh mengubat hati yg lara kan.hehehe