U Click Me...I Click U Back

Monday, June 17, 2013

Cerita Ahad

As salam..
Cerita ahad selalunya akan jadi cerita yang sama je..
Sebab ahad kalau takde gi memana..
Akan jadi cerita yang rutin..
Setel menjemur..aku akan gi pasar pagi..
Lepak ngan hubs untuk makan pagi..
Just bawak dak Aish ngn kak cik Yaya je
Nanti hubs aku jaga anak2..
Aku akan masuk pasar untuk lauk basah..

tapi semalam hubs aku kerja..
Maka aku ajak kakngah teman aku ke pasar..
Jalan kaki je sebab aku malas nak cari parking..
Ahad selalunya parking penuh..
Ada tapi payah..
So mari kita exercise di pagi hari..
Bawak stroller dan kami berjalan kaki..
Selalunya yang banyak ngomel penat tu kakcik yayala..hahaha..
Dia memang stok manja..
Tak boleh penat sikit..


ini je yang aku masak semalam..


aku buat pajeri terung..
Sambal belacan..
Goreng ikan ngan sotong kicap..
Setel!!

Tunggu hubs balik pun lewat..
Dah kul 10 malam baru dia balik sebab busy kerja..
Tapi tetap cari nasi jugak..
Simpan perut untuk isi kat umah..
Laki kita ni..
Ni je la cara nak bermanja2 ngn binik dia kan?
*matakeatassangat*

Ok..tak boleh nak berlama lamaan mengadap hp ni..
Nak bermanja2 ngn hubs plak nih..
Jangan jeles k..
Sekian melaporkan..ngee

posted from Bloggeroid

7 comments:

aThidEaN said... Reply Comment

nak resepi pajeri tu:)
:)

Nad MamaZN said... Reply Comment

Hehee...
Sila, sila.. :)

PinKy MoMMa said... Reply Comment

ayat ni jer yang masak..alahai cikgu..klu saya..dah terkagum ngan diri sndiri dapat masak camni tau hehehe

Rina AVAIL said... Reply Comment

sy lak kalo hr ahad ialah hari cuti masak hihi..pas gi pasar terus breakfast+lunch (brunch)kat kedai..pastu petang jalan dinner terus kat luar hihi

TeacherAzimah said... Reply Comment

Bestnya rine dah ada anak dara blh teman jalan2 klu hubby takde hihi

Cik Puan Rara said... Reply Comment

sotong itu nmpk sgt sedap oke! hehehe

Si DauN CeRi said... Reply Comment

sy ade feeling akk masak sedap sgt. hehe