U Click Me...I Click U Back

Tuesday, May 28, 2013

Scary..Bayi Terjatuh Atas Lantai Semasa Proses Bersalin

As salam.


nauzubillah..
terkejut aku baca..
bia benar ko..
tak dapat aku bayangkan camnela baby sebesar 3kg je..
jatuh ke lantai..
tinggi ke rendah?
baby ko..can't imagine..
lembut lagi tulang2nya
kalau jadi kat anak kita..
camne?

dak Aish yg dah 7bulan..
tergolek jatuh dari rocker pun aku jerit terkejut sbb risau takut sakitkan..
rasa nak marah je rocker tu..
*padahalkoyangsalahek*

ok..takmo cerita banyak..
nak tahu lebih lanjut ceritanya..
klik LINK ni..

posted from Bloggeroid

6 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

Eee
Takut nak baca!
Tp penah tau la ada kes camni

Ummiarissa Mahdi said... Reply Comment

ish tak dapat nak bayangkan...semoga bayi tu tak apa-apa...macam mana ye boleh terjatuh...

Gieyana said... Reply Comment

X nk bc laa..hopefully bb tersebut ok..

mama tisya said... Reply Comment

mmg scary...dh la pihak hospital tk minta maaf..doktor tu je minta maaf

hayati hashim said... Reply Comment

Scary gilaaaaa...seram!!!
mintak dijauhkan la...

Yana Shaiful said... Reply Comment

xnk bc laa..takut..so scary..