U Click Me...I Click U Back

Thursday, May 30, 2013

Kek Batik Biskut Bersusun Gojes

As salam..
Good morning uols!!

Fisrt of all.
Nak tima kasih banyak2 dekat Nad sebab sudi kongsi resepi ni kat blog beliau..

Dulu aku selalula buat kek batik ni..
Aku kalau buat patah2kan biskut tu..
Campur sekali dalam adunan yang telah di masak..
Tapi hasilnya tak berapa nak cantikla uols..
Tapi bila aku tengok kat blog Nad lawa plak hasilnya..

So gigihla buat Ahad lepas..
Tapi tak berkesempatan nak kongsi kat sini..


takdela lawa sangat..tapi aku suka tengok biskut dia tersusun elok je kan..kan?

Nak cuba bolehla tengok resepi kat blog Nad ye..

Link pun aku dah bagi..
Selamat Mencuba!!

posted from Bloggeroid

11 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

Nampak menarik jek kak..
Coklat menjejeh tu yg sedap tu.. Haha
Tp jenuh kan part nak memotong hee sbb lapisan byk kot hihi

Farahin Izzati said... Reply Comment

tak lawa tapi sedap,
sy suke kek batik ^_^

Siti Haslinda Sadiken said... Reply Comment

lama dah x membaking..malasnyeee!!!..hehhehe

Izzati Asyraf said... Reply Comment

nyum2 tu...harus try ni..

Fai CeritaCinta said... Reply Comment

memang sedappp... fai suke bau time bahan2 dicampurkan dalam kuali... rase time tu jugak nk ngapp. hihi...

eima said... Reply Comment

tgu hari cuti nk call nad la nk gak buat tp mls

TeacherAzimah said... Reply Comment

Alahai sedapnya. Kita mmg suka kek batik. Tp x reti buat huhu... Cuti ni lnsng tak sempat memasak lg. asik berjln jer kejenya.

Mooniqueen said... Reply Comment

Alahai kan dah terliur tengok... Fav MQ ni kek batik... Lagi suka kalau biskut tu banyak...

myfirdz said... Reply Comment

Kek ni adik sy lerr selalu buat... Sy mmg x brp rajin nk buat kek... Hehe... Rajin makan je..

With Julia said... Reply Comment

Umi Qi dah meleleh ayaq liuq bila masuk blog cikgu azrine nih...pandai masak kek ya Allah....bila nk ke temu cikgu ye.. :)

PinKy MoMMa said... Reply Comment

senang nak buat tapi slalu malas nak buat..haihh apa la perangai M ni ada jer dalam badan ni..

cikgu kasi tiup kasi rajin skit boleh hehehe