U Click Me...I Click U Back

Wednesday, May 29, 2013

Entry Tak Sesuai Untuk Yang Nak Kuruih..

As salam..
Hehe..poyo je tajuk..
Dah namanya cuti sekolah..
Entry pun banyakla pasal makan2..
Nak feeling suri rumah sekali sekala..
*peace*

Ni camne nak kuruih ni..
Dah asik masak sedap2 je..
Sedap ke?
Sedap!!tu kata anak2 aku ek..
Anak mana la yg cakap mak dia masak tak sedapkan?hehe

hari ni masak kari plak..
Sebab ikan isi dah takde dlm fridge..
Aku bedal boh ikan kembung je..
Ala tak kisah pun..
Sebab anak2 aku pesen makan kuah je..
Ikan harusla digoreng baru dorang makan beria..gitewww

lawan plak dengan sambal belacan aku taruk sikit mangga masam2 manis..kellllaasssss!!!

Selamat Menjamu Mata...eh..Selera!!

posted from Bloggeroid

8 comments:

My Firdz said... Reply Comment

Sedapnya.. Dh la tgh laporr nih.. Hehe

Nurul Ilyani said... Reply Comment

yummy...terutama mangga tu...menyelerakan :)

Lydia Miza said... Reply Comment

Gabungan terbaik

ct cheery said... Reply Comment

aduyai..lapor lak huhu

Nad MamaZN said... Reply Comment

Sambal tu sodap!

With Julia said... Reply Comment

Tu diaaaaaaa...rajin yer msk2...sedapppp...xpa x kurus pun x pa..janji belasah dulu heheh

BLuRpL3 said... Reply Comment

akak, sedap la tengok makanan2 ni. terliur.hehe..

thanks ye akak dtg jenguk blog kami. done following u. do come & follow us ya :)

Tina Othman said... Reply Comment

Terliur gila haha, samalah kita pun klu gulai suka ikan isi atau goreng dulu, tak minat ikan lembik2 ni