U Click Me...I Click U Back

Tuesday, May 14, 2013

Dulu Tak Suka...sekarang?

As salam..
Aku rasa makin banyak makanan favourite aku yang tetiba jadi fav since aku makin 'muda' ni (takmo mengaku kertu)

Eh..dulu masa ngandung aku memang tak boleh telan char kuey tiaw..
Entah tekak tak boleh nak telan..pfftttt..
Pastu bkn char kuey tiaw je..
Banyak lagila tak boleh nak masuk...
Cerewet makan la..
Tekak APTB!!

Tapi sekarang...

ini dah jadi makanan fav aku dah..hehe..
Tetiba dah jadi fav plak..
Kalau jumpa mesti nk order..
Tapi memang licinla..haha..
Padahal masa preggy tak blh terima tekak nih..

ok..yang ni memang fav sepanjang hayat kot..haha..

Laksam!!
Sapa suka?
Celet sikit!!!

posted from Bloggeroid

15 comments:

Gieyana said... Reply Comment

Laksam tu mmg suka..dulu bfore preggy char kuey teaw tue frveret but nw dh jd so so..terbalik lk kiter..:)

Ayu Firzara said... Reply Comment

Terliurrrrr!!!!!!!!

JaSSNaNi said... Reply Comment

ha... kalau kata char ko teow tu.. mmg fev dulu dan sekarang.. tapi laksam so so je la.. :) hehe

combi said... Reply Comment

combi pon suke laksam!! xtau nk jumpa mane da..mkanan nie cam da pupus je :(

Orked said... Reply Comment

peberet saya laksam tu..yummyy

PUANSTOBERI said... Reply Comment

sy dulu pun tak suka CKT, bkn tak suka, tp tokleh nak makan. Tatau apsal. Tapi skang oke ja. Tp takde la suka.
Laksam.. ha.. blum buleh makan lagi. Tatau lah naper.. mungkin nenati buleh kot.

Alin Marlini said... Reply Comment

OMG...lapaq trs perut ni

Nad MamaZN said... Reply Comment

Ckt dulu xsuke tp skrg feveret!
Sejak mkn kt sg 2 penang tu mmg dah antoo ckt haha!
Tp xpemah jmpe lg yg sedap kt sini.. Kene p penang gak

Laksam...
Xpenah try... Takut nak try kot haha!

Tina Othman said... Reply Comment

Char kuih tiaw mali satu hehe, sedap tu biasalah selera berubah

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

dua dua sedap...saya suka saya suka

Suri d'Laman said... Reply Comment

teringat char keuw tiow kt area jln peel,Maluri.. uik sedap.. :)

PuanSyimaSyaz said... Reply Comment

sume tu saya suka...

tapi masa saya pregnant, lgsg tak blh minum mocha atau makan dim sum...kompem balik melepet nak muntah pastu esoknya MC...

lepas dah beranak... hormon tu ada lagiii... ohemgi...!!

fuZa said... Reply Comment

kuew tiaw kasih saying tuh :)

LYAfrina said... Reply Comment

laksanggg tu org ganu punya resepi.. makan degan belacan..mmg sedap.. tp lya kureng suka..

char kuew teow pon mmg lya x suka dulu..pastu husband slalu beli.. skali cuba test..mmg terangkattt

NM03 said... Reply Comment

gile ko tak suker laksam? rugi wooo... aku siap mkn pakai tangan lagi noks... baru hoksegokti!