U Click Me...I Click U Back

Thursday, April 11, 2013

Penang 2012 ~ Part 2

As salam..

pffftttt..kalau nak menyambung part2 ni memang lambat la ek..
part 1 boleh baca kat SINI

tengahari baru sempat..
siang memang sibuk ngan dak Aish..
kalau takde gambo dah lama dah aku type pakai hp jek..
gambar semua dalam kamera..
makanya nak type pun kena guna pc atau laptop..hmm..

AWASSS!!!
kebanyakkan gambar semua posing syiok sendiri..hahaha


 dah bersiap2 nak pergi ke Perlis..kenduri kawan hubs..
selamba je kan gi kenduri pakai jeans.. sebab ai is malas nak pakai baju kurung bagai...hahaha
nanti nak selak2 nyusu Aish cam susah..
plus Perlis tu bukan dekat nokkk...

 sedaassssss lagi posing ngan kak cik Yaya..yeahhhh!!!
jom ke Perlis!!

 sebelum bertolak ke Perlis.. hubs singgah di kubur untuk membuat tahlil.. kami semua hanya menunggu di tepi surau sambil takde kerja.. posing je la ek..

layankan aje gambar2 kami syiok sendiri termasuk umminya..hahaha

 




gambar kami di Perlis langsung takdek..hehehe..
payah nak berposing sakan ek kalau bawak anak kecik berjalan..
lagipun segan plak nak bergambar di majlis perkahwinan orang ni..
majlis pun sederhana.. 
so segan sangat!!hahaha

nanti bersambung lagi ye...

6 comments:

fuZa said... Reply Comment

gambo 1st tu..bantal tilam busuk!!!

NM03 said... Reply Comment

ayish... bila nk jumpa qays lagi...

Mama Zharfan said... Reply Comment

Maknya maintain cun!!!

TeacherAzimah said... Reply Comment

Amboi...cantik tudung u hehehe

Nad MamaZN said... Reply Comment

Ala nape segan!!

Kesuma Angsana said... Reply Comment

dah ala2 model gitu semuanyer hehehe