U Click Me...I Click U Back

Wednesday, April 10, 2013

Penang 2012 ~ Part 1

As salam..
ini adalah entry hutang..
bulan dec last year punya citer..

takmo citer panjang..hehehe..

citer based pada gambar je la ek..
sebab dah banyak hilang ingatan
maklumla urat banyak putuih masa bersalinkan Aish (alasan)

 dak Aish masa ni baru 2 bulan lebih.. dah bawak gi jalan jauh...
sebab ada kenduri sepupu hubs kat Sg. Petani.. dan ada kenduri kat Perlis.. tu yang terpaksa jugak balik..
lagipun saje nak bawak aku berjalan..lamakan tak ke mana.. plus ngan pantang lagi..

 pastu baru pandang kamera.. lainkan muka dak Aish masa ni ngan sekarang...rambut plak masa ni baru nak tumbuh lepas cukur habis pantang tuh...

bolat!!

 with her sisters.. 

dalam kereta kami tak banyak bergambar sangat...masing2 penatkan travel..
banyak tempat singgah..
memula singgah makan..then singgah Gopeng rumah auntie aku 
melawat baby sepupu aku Yati..dapat anak no.3..girl..
tapi tak snap gambar pun..tak dan haihhh..

*
*
*
*
*
 *
then..  

WELCOME TO PULAU PINANG!!

 hubs ajak singgah jejalan Auto City.. jalan2 cari makan...sekali ngan jejalan cuci mata gitewwww





posing2 dulu mana yang sempat ek.. tak banyak pun bergambar..semua gambar syok sendiri..hehehe


sempat menyinggah membeli jeans untuk kakak kat kedai jeans kat Auto City nih.. 
muka pun dah kepenatan giler..
masa ni dok teringat bantal ngan tilam je..hahaha
seharian berjalan ngan anak kecik ginila ek..
tu belum lagi dak Aish dah dapat kaki ek..
maunya phitam mak kat situ jugak!hahaha

ok.. sambung Part 2 plak esok ek..

(penat taip)..hadehhhhh!!!

6 comments:

TeacherAzimah said... Reply Comment

Oklah tu rine blh ingat lg...klu sy simpan citer lama2 mesti lupa dah hehehe...ni citer pangkor pun x hbs lg haduhhhhh

MRS. K said... Reply Comment

besar + cun anak dara mu.. hehe

Nad MamaZN said... Reply Comment

Bulat muka dak aish! :)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@TeacherAzimah

yg basic je ingat TA..hehe

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@MRS. K

tq..umminya xcun ke?

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Nad MamaZN

hehe...bolat ikut muka umminya...ngee