U Click Me...I Click U Back

Thursday, April 4, 2013

My Naughty Boy..

As salam..
hari ni jalanraya cam lengang..
kenapa ek?
xkan ada kena mengena dengan pembubaran parlimen?
kul 645 selalunya aku hanta ank2 gi sekolah..
kereta memang dah banyak..
tak macam hari ni..huhu

ok tggalkan dulu

malam tadi aku notis dak Aish dah datang peel menyembur air liur dia balik..
dulu masa dia 3 bulan..dia selalu buat..
sekarang dah buat balik..hehe..
tapi macam susah nak benti..ek

aku ada baca kat fb..
baby kalau menyembur air liur tu..
dia sedang mengalami proses untuk bercakap..
ada betulnya jugakkan
mungkin itu cara dia berkomunikasi kan?

tengokla tu..sempat aku snap dia sakan menyembur..sampai berkumpul air liur..haha

close up..berkumpul air liur..haha..seronok sgt nmpknya ek...

tu hah..kemain ngeyih gatai bila tahu kita nk ambik gambar dia..adik...adik..:-)

p/s : dah hari khamis dah..time really flies..

posted from Bloggeroid

11 comments:

Ayu Firzara said... Reply Comment

tomel2...zahra pun suka nyembur2 sampai meleleh air liur...berbuih2..haha...

cepatnye dah khamis kan?

inazamri said... Reply Comment

aish sngat2 comel.

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

amboii...sakan dia menyembur ye...
takmo kawan la cam gini...ehehehe

Nad MamaZN said... Reply Comment

Comey..
Kene pakai bib ni.. Kalu idak, lencun la baju die hehe

Cik Puan Rara said... Reply Comment

aah,rini x jem sgt mcm semalam.amboi,main ayaq lioq ye.sonok ye.

Mama Zharfan said... Reply Comment

comel sungguh ur boy ni :)

eima said... Reply Comment

tu bebtui2 menyembur sampai berbuih2 ... dasat... tgh train lidah ngan mulut ni ....

HenRy LeE said... Reply Comment

so cute! haha

JaSSNaNi said... Reply Comment

comelnyeeeeeee.. mmg skrg ni anak2 kecil dah pandai nyembur.. berbuih2 mulut deme.. hehehe
sama la sini pun pagi tadi lengang.. pemanduan berjalan lancar tadi.. :D

Tina Othman said... Reply Comment

comelnya

siap berkumpul air liur yg tak tahan tu

maria firdz said... Reply Comment

Sukenye dia smbur... Hbis la rmbut mak dia.. Whehe