U Click Me...I Click U Back

Wednesday, April 17, 2013

Demam dan Cuti Rehat Khas

As salam..

dok ting tong ni..
sebab tak cukup rest..waaa!
semalam tak cukup tido
dak Aish ngn kakaknya demam..
patutla siang semalam nampak mata dak Aish kuyu..
rupanya dia dah tak sihat..

hari ni bawak depa dua gi klinik..
kakaknya dah tak demam..
dak Aish panas sikit..
dok muntah jugak 2-3x..
DR on antibiotik to both of them..

tengok dak Aish asyik merengek2..
dah siap2 dah nak gi sekolah..
terus pecat balik baju dan sms GB untuk mohon CRK..huhu

ni kat abhnya pun tak mo..
tak penah lagi kalau dak Aish demam merengek2..
mungkin tak selesa badan kot..
mana dia reti cakap ek..


ubat yang banyak untuk dak Aish ngn kak cik Yaya..


muka dah ceria sikit..hopefully cepat recover ye sayang!

posted from Bloggeroid

10 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

Huhu
Moga cepat sembuh anak anak

NM03 said... Reply Comment

aish demammm.... alo ciannnnyerrr

Kesuma Angsana said... Reply Comment

sian anak2 kecil ni bila demna yer.. moga kembali sihat yer !

Gieyana said... Reply Comment

Moga cepat sembuh k..:)

ibuayu said... Reply Comment

moga aishah cepat sembuh...kita cikgu ni anak demam x dpt mc kena CRK kan..,

Teratak Hami said... Reply Comment

Semoga aidh cepat sembuh

fuZa said... Reply Comment

Nak beralih bulan kot..hehe
Orang tua2 le suka ckp gitu..
kot nak merangkak ker.. ada le keje dia nak buat tuh..

Cepat sembuh k..

Uminya take care juga

Mama Zharfan said... Reply Comment

ciannya baby kecik..moga cepat sembuh..amiin

Fifi Nadhrah said... Reply Comment

da sihat da kan 2 2 ni? saye jarang gune ubat sepital.. tetambah antibiotik.. :)jadi tak tau nak komen ape..

PinKy MoMMa said... Reply Comment

insyaAllah anak anak dalam keadaan yang sihat..doa seorang ibu kan mujarab ;)