U Click Me...I Click U Back

Monday, April 8, 2013

BE Pertama 2013

As salam..

alhamdulillah..dah masuk minggu barukan?

cepatnya masa berlalu giteww..
Aish pun tak lama lagi nak masuk 6 bulan..can't wait..!

tadi saje cek acc nuffnang..
alhamdulillah..rezeki 2013 muncul jugak..
dapat la seketul BE sedang joget2 riang..
serius tak perasan..
since 29 Mac kot..
takpela..rezeki jangan ditolak katanya..syukur sangat..


BE pertama untuk 2013..alhamdulillah..

tq to nuffnang!!

p/s : sekadar catatan untuk kenangan kat blog comel ni..

posted from Bloggeroid

7 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

Alhamdulillah
Amaun tu akan bertambah la tu jap lagi ;)
Best best!

TeacherAzimah said... Reply Comment

BE 2013 kita dah byk tp jogetnya sekejap jer hahaha...
Btl rine, artis kat ABPBH mlm td mcm membodohkan diri sendiri.

Ummiarissa Mahdi said... Reply Comment

oklah chekgu..dapat lah jugakkan..rezeki Aish tu...

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

alhamdulillah...satu permulaan yang baik ni...

eima said... Reply Comment

harap2 dok lama sikit ....kan kan

Tina Othman said... Reply Comment

bestnya, kita dah tak guna nuffnang jadi takde lah BE ni semua

cik chinta said... Reply Comment

ble r nk menari kt tpt kt lak