U Click Me...I Click U Back

Monday, April 22, 2013

Aish Iskandar Turns 6 Months

As salam..

ummi dia terlebih excited bila dak Aish masuk 6 bulan 2 hari lepas..
rasa macam tak pecaya jek..
sat je kan..eh..dah 6 bulan anak aku..hehe*excited katanya*

hari tu aku ada update..
yang dak Aish nak masuk 6 bulan tak lama lagi..
kat situ ada aku citer perkembangan dia sekarang..
tak banyak sangat beza..sebab lagi seminggu je dia nak masuk 6 bulan..

syukur sangat...
sebab dak Aish bukan budak yang suka meragam..
nak bawak kemana pun senang..
cuma dak Aish ni pesen tak reti tido lama..
tido sat2 je terror..hehe..
kalau dalam stroller atau kereta dia tidur lama..huhu


diambil pada hari dia genap 6 bulan..

syukur juga sebab dak Aish masih lagi mahu menyusu badan dan kalau diizinkan Allah..sampai 2 tahun..in sha Allah..

takde apa dah kot yang tak cerita..
oh..ye..dak Aish dah boleh mara ke depan..
kalau dok dalam walker dah merata2 dah kaki dia bawak..
chomell sungguh..*puji ank sendiru giteewww*

gambar fresh pagi ni..ikut gi hanta kakaknya gi sekolah..muka blurr sebab baru bangun tido...

muka ada senyum!!

p/s : umminya flu, batuk ngn sakit kepala ni..semoga cepat sihat...

posted from Bloggeroid

5 comments:

aThidEaN said... Reply Comment

musim flu la kn skrg ni... get well soon kak..

aish dh bleh mkn dh ni:)

Nad MamaZN said... Reply Comment

Yeay! Aisy dh bleh makan kepci hihihi
Tahniah jugak kt ummi sbb dpt diploma dah dlm bf journey hihi

fifi said... Reply Comment

eh baju apple tu sebijik mcm rissa punya.hihi..happy 6 months old aish!

Ayu Firzara said... Reply Comment

Get well soon sis!

PinKy MoMMa said... Reply Comment

tgk muka si ensem langsung tak jadi nak lemah lemah kan :)

kemain senyum..ceria sungguh!