U Click Me...I Click U Back

Thursday, February 21, 2013

Semoga Rezeki Kawan2 Murah Ye..

As salam..

another entry basi in the house..hahaha
baru teringat nak update biler tengok gambar2 ni dok diam2 dalam hp..
sekarang ni menangkap gambor pakai hp je ko..
kata dah canggihkan??
maka nya camera ditinggal2kan..uhuk..
(tapi dah bg hint kat hubs nak beli kamera samsung ko)

ok..ni cerita kawan2 banje makan pizza hut..
rasanya ni cerita awal2 bulan 2 hari tu kot..
mintak mahap..tarikh dah tak ingat..
tak rajin nak godek2 balik bila tarikhnya..
urat banyak putuih...
tu cepat hilang hingatan...hahaha

harus ada gambar tuan tanah gedaung...hehehe..

oh..lupa lak..
lunch kami ni dibanje oleh 2 orang kawan yang baik hati..
ayien ngan efa
derang ni dapat duit kenaikan dg29 ke dg32..
so harusla open table gitewwwwww..

dua orang kawan yang baik hati itu..yang dok kanan sekali ngan sebelahnya bertudung hitam..
tq laling...ai lap u 2 3 4

kami kalau bab bergambar memang layannn..syiokkk..
hahaha..layankan aje la ek...yeaahhhhhh!!!

my gorgeous gang!!!
semua cikgu cikgi nih..
derang semua sporting giler!!!

sebabkan pizza hut wangsa melawati je yang dekat ngan sekolah kami..
maka nya kami makan kat sini jela..
kalau pizza kat permata tu pun ada..tapi kurang besarla..
payah nak berhuha..huha...

 time ni bergambar last sekali..
masa ni dah ramai orang lunch kat sini..
tapi kami wat muka selamba badak je bergambo..
hahaha..
ntah hp sapa ni tapi derang watsupp je gambar2 sape2 yang ambik..
hehehe.. 
harap aku..takdan kot..

sempat lagi cik akak dan cik adik efa kita ngan yaya sekali bergambar di luar pizza hut.. 

sorry ek kualiti gambar cam hampeh..tak sharp sangat..
hehehe..

kepada efa dan ayien..

serangkap pantun untuk mu ku sediakan...

Burung Kedidi
Burung Pipit
Kalau ada rezeki
Boleh la belanja kami lagi

sekian entry basi di tengah hari...

4 comments:

Mama Zharfan said... Reply Comment

besh mkn ramai2 :)

Cik Puan Rara said... Reply Comment

amboiii sakan.bestnya ramai kawan.

Nana said... Reply Comment

cikgu cikgi seme pakai pareeda ek hehe

CeqGu said... Reply Comment

alahai rindu pulak kenangan keluar makan makan dengan kawan. dulu time tak dak anak, pantang orang ajak keluar cikgu mesti ikut. pasni kena pk anak dulu. tak pun bawak anak sekali pi mana2 hehe