U Click Me...I Click U Back

Tuesday, February 26, 2013

Kisah Aish 4 bulan

As salam..

Citer banyak tertangguh..
Tak dan haihh..
Awat ntah..
Mood ke laut..

Citer psl dak aish lagi..
Masa genap 4 bulan tu..
Bawak dak Aish gi jap untuk 3bulan..
Lewat sebab b4 asyik demam on n off..
Pastu batuk ngn flu segala..
Terlanjut sampai 4bulan baru nak cucuk..

Berat Aish sekarang 6.7kg..
Bagi aku takdela berat sangat..
Alhamdulillah..yg penting sihat..
Nak banding ngan kakak2 dia dulu2..
Lagi semangat ko!

Dak Aish dah boleh meniarap masa umur 3 bulan..
Tapi xberapa nak buat sangat..
Rajin dak Aish..hehe..
Dah pandai nak pegang barang..
Belum masuk 4 bulan kot dah pandai megang ngn kuat..
Rambut kakak2 selalu jd mangsa..haihhh..hehe
Sekarang pantang nampak barang yg kita pegang..dia plg sibuk nak pegang jugak..sweet!

Dak Aish jugak dah pandai terliur tgok orang makan..
Siap buat stok meleleh air liur..
Siap pecap2..kesian tengok..hehe

Oh..satu lg..
Makin besar makin suka gantung..
Balik sek je mmg kena df dia dulu..
Layan belai manja2 gitu..
Baru aku boleh buat kijer lain..
Haila ank..manja la awak!

Kat umh pengasuh pun dah xbyk minum direct botol..
Aku bekalkan dulu 3 x 4oz..selalunya hbs..
Tp sekarang cam susah sikit..
Kot dia smpn lapo dia nak gantung ngan aku..huhu
Sebab biler sampai umh..
Dah pandai buat bunyi mintak nenen..haha..

Itu je kot sedikit update dak Aish 4 bulan..
Semoga membesar dengan sihat..aamiin..

10 comments:

*azni* said... Reply Comment

bulatnye dia..comel..;)

MizzTina said... Reply Comment

yg penting, matanya bulat.. anak buah sy umur 2bln berat dh 6.2kg.. haishh, obes btl..

With Julia said... Reply Comment

Waaa dh pandai mintak nenen ye baru umur 4 bulan..good baby! :)

eima said... Reply Comment

putih betui aish ni kan. idung mancung plak tu

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

apa pun, bf saya tetap ensem dihati saya...hehehe...

hai aish...bila nak dating...ihikss

aThidEaN said... Reply Comment

hello handsome boy:)

TeacherAzimah said... Reply Comment

doa sgt2 agar anak2 ni sentiasa sihat kan..comelnya aish ni..geram sgt tgk. putih gebu!

Nad MamaZN said... Reply Comment

Aish yg sehat! :)
Senyuman menggoda tauuu

Yana Shaiful said... Reply Comment

~ baby girl kt berat 6.5kg ms p cucuk 5 bln 2 ari lepas..Aish lg berat..Alhamdulillah ^^

Elya Roza said... Reply Comment

mata bolat !!:)