U Click Me...I Click U Back

Wednesday, February 20, 2013

Kalau Betul.. alhamdulillah...

As salam..

baru tengok Berita Semasa tentang kenaikan gaji kakitangan awam sebanyak 5%..

Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak berbesar hati di mana akan bertindak meluluskan kenaikan gaji akkitangan awam 2013 sekitar RM400 dan elaun perumahan dinaikkan kepada (antara RM350-RM450). Dan dijangka kenaikan gaji kakitangan awam + elaun perumahan (ETP) akan diluluskan pada seawal hari Khamis ini atau selewat-lewatnya awal minggu hadapan.

sumber :  Berita Semasa

8 comments:

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

kalu betul alhamdulillah...

unntuk election kan...

Ibu Lala said... Reply Comment

Wahhh untung la orang keje kerajaan ni...orang keje swasta apa je yg ada...

TeacherAzimah said... Reply Comment

Waaaaaaaaa suka sgt!! Betul ke ni? Syukur alhamdulillah... Eeee mcm kena beli note ll gak ler ni. Eh?? Oh tidak tidak...rezeki untuk bakal baby baru ler ni eceh...berangan kan best.

*azni* said... Reply Comment

alhamdulillah..rezeki..

mrs kayrul said... Reply Comment

alhamdulillah...rezeki anak nie

FUzA said... Reply Comment

open table :)
merangkap
OPEN HOUSE :)

Ummiarissa Mahdi said... Reply Comment

saya bersyukur juga mendengarnya...tapi tak kisahlah atas sebab apa tiba-tiba lulus cepat....biasanya kalau nak pilihanraya ni...mintalah apa saja dengan kerajaan gerenti lulus cepat...strategi ni...hehehehe

cik chinta said... Reply Comment

syukurla, kje pon bleh thn penat skg. dpt nek skit okela.