U Click Me...I Click U Back

Thursday, December 13, 2012

Sejak Adanya Aish Iskandar

As salam..

dah lama nak citer pasal benda nih..tapi asyik tertangguh aje..
cerita tentang penerimaan kakak2 Aish yang 3 orang nih..al maklumla..saya ada 3 orang daughters..so rsa lain sikit la bila derang dapat adik boykan?

tapi syukur alhamdulillah..penerimaan derang sangat positif..sangat cewi..sangat excited..berebut2 nak jaga adik Aish derang...berebut2 nak cium..nak enjut rockers bagi tidur..nak tolong sorong kalau adik Aish dok dlm stroller..

ingat lagi masa memula dulu..derang xbiasa sebut 'burung' nak rujuk pada anu adik Aish..asyikla sebut p***t..hehe..kelako..sbb blm get used dengan boys stuff kan
.haha..kdg2 ummi dia pun sasul jugak..haha..

sekarang ni pantang adik Aish bukak mata..dok tgh study dalam bilik..berlari2 nk tgok adik Aish..nak cium..nak main..nak buli pun ye jugak..huhu..macam2 peel..

kot mana pun saya faham dan dapat rasakan derang semua sayang adik Aish derang..
hopefully kasih sayang dorang takkan pudar sampai bila2 dan semoga ikatan adik beradik dorang hingga ke hujung nyawa dorang..amin..

6 comments:

zoora qushairi said... Reply Comment

hihi seronok kakak2 dia yea ;)

NM02 said... Reply Comment

ye la.... besar2 dah anak mu azrine... kalu teserempak kat mega, sumpah tak kenal noks

Nad @ MamaZN said... Reply Comment

Dh besar2 kakak aisy..
Mmg bleh diharap dah ni =)

Nafira usof said... Reply Comment

sweetnye pic tu~

Teratak Hami said... Reply Comment

Mmg jadik pujaan ramai :-)

Masherna Mustafa said... Reply Comment

seronok dapat adik lelaki ye? hehehe, lain dari yg lain, tu pasal excited.
bila pulak saya nak dapat girl?